Van ID Digital CI-24 econo naar CI-20E

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Hallo,
Ik ben in bezit van een ID Digital CI-24 econo (Humax clone). Is er iemand die uit de laatste software versie van de CI-20E de loader kan halen zodat ik de software in de ID Digital CI-24 econo kan zetten (volgensmij hebben deze ontvangers dezelfde hardware).

Bezit de allcam patch voor de CI-20E een loader?

ben beetje verbaasd over jouw opmerking over een allcam patch, ik heb alleen een ci interface en draai met een magic module, bij mij zit er standaard sw in, maar geen interne CAM!

Hmmm zover reikt mijn kennis niet, dat gaat boven mijn pet, Pet.

Ik snap wat je bedoelt, je wil de loader isoleren uit de sw van de CI 20 en deze gebruiken voor de 24.
Loader versie voor de 20 is V1.03 (sw0.18) voor de 24 is het volgens mij V1.0.
De patch sw bestaat uit 1 file met een .idd extensie.
Overig overal op de site wordt tegen jou idee gewaarschuwd door ID zelf, volgens mij is er toch wel iets verschillend, daar je xOak en glider V1 ook niet voor de 24 is te gebruiken.
ID heeft voor de 24 Glider V2 ontwikkelt.
Btw IDdigital heeft toch alle goede dingen uit de sw 0.18 van de CI20E wel in de sw voor de 24 gestopt???

Heb ze trouwens net ff gemaild wanneer de PVR op de markt komt.
Dus kort samengevat: Ik snap wat je bedoelt alleen ik kan het niet:-(( Overigens wat zou je er mee willen bereiken???

Grtz Guardian - IDdigital CI20E+Axas1.42-omgeprogged naar MR1.03

Omdat ik steeds in oorlog lig met de nieuwe user interface van ID digital.

Ik heb een probleem met de kanalenlijst . Zodra je de kanalenlijst in beeld zet en je gaat met de pijltjes toetsen door de lijst dan wordt elke zender direct in beeld gezet zonder op ok te drukken zoals bij de Humax 5400 met het gevolg dat de stab motor ook constant aan het draaien is.

Ga ik bijvoorbeeld op Astra 19 oost radio luisteren en vervolgens weer tv kijken op Astra 2A dan draait de motor daar netjes heen. Maar wil ik dan op astra 2a radio luisteren en zet de radio lijst inbeeld dan draait de motor direct naar astra 19 oost omdat ik daar als laastste radio had geluisterd zeer vervelend is dat.

En ik kan Setedit ook niet gebruiken om de ontvanger uit lezen of te updaten met settings alleen Glider V2.

Dus als iemand een 1 week oude CI24E wil ruilen voor een CI20E hoor ik het wel.

Pet123

scoob je hebt mail

hallo pet123, ik heb nog niks binnen gekregen.

groetjes scoob

Hallo,

wie kan mij een paar tips geven over de icono ci-24, ik heb er zelf weinig verstand van. Ik heb hem een paar jaar geleden gekocht, waar ik toen maar eventjes kijkplezier van had. Nu kan ik alleen maar duitse zenders ontvangen.
Heb hem nu al een tijdje niet meer gebruikt. wie heeft er een paar tips voor mij??

Als je een magic module bezit dan kun je met de Fun 6 en 1 files nog wel wat zien op Hotbird.

Op Astra zit alles zowat dicht op ORF na.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan