vanavond bij radar

K

kip

schotel of digitenne als alternatief voor de kabel. radar weegt de voor en de nadelen af

Voordelen:
- Goedkoop: als enige geen maandelijkse abonnementskosten;
- Perfect beeld;
- Keuzevrijheid;
- Gratis Electronische Programma Gids (EPG);
- Wel BBC (met grotere schotel).

Prijs:
Eenmalige investering: vanaf ?350.
Maandelijkse kosten: voor Nederlandse zenders geen kosten.
Themazenders zoals Discovery en Animal Planet: ?6.50
Extra pakketten/film/erotiek-kanalaen: losse abonnementen mogelijk.

---------------------------------------------------------------------------------

CANAL+ kaartje moet je kopen
Canal Digitaal kaart Prijs - ? 79,00
SET TOP BOX-pakket ? 15,00 per jaar

Ben ik toch nieuwschierig wat voor ontvanger + schotel + lnb ze hebben

Setje v/d Gamma :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Zo goed vond ik die test nou ook niet
eigenlijk lieten ze alleen de beeldkwaliteit zien

Bij digitenne vergeten ze erbij te zeggen dat het nog in ontwikkeling is en het best mogelijk is /word om meer zenders te zien zodra ze landelijke dekking hebben

Bij de sat Geen abbo kosten en de nl zenders gratis??????????
Dus niet !!!!!!!!!
Moest er maar vanuit gaan dat ze alleen naar astra keken , er zijn nog veel meer sats

Timeshifting alleen op sat ontvangers???????? ook al fout

Wanneer laten ze is iemand testen die er verstand van heeft ipv nico ism de gamma :)

Tja ons vragen ze niks van hoe of wat
Ik ben al verslaafd aan sat tv sinds 1989.

nou ik dacht dat je wel gratis kon kijken naar canal digitaal maar je moet wel eerst investeren in een kaartje van canal digitaal en een keertje administratie kosten maar volgens mij ben je niet verplicht om een set topbox af te sluiten en is dit alleen voor de service en die service houd in naar mijn weten goedkoper bellen naar een servicelijn en automatisch verlengen van je kaart naar een jaar sluit je dat dus niet af moet je 1 keer per jaar bellen naar een duur nummer om te zeggen dat je kaart weer geaktiveerd moet worden dusss naar 1 keer investeren is het gratis

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan