Vanavond op tv...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Undercover Boss...

Undercover Boss.....

ennnnnnnnn??.. 

Undercover Boss....

Voor degene die het al gezien hebben???

het Zonnetje in huis...

het Zonnetje in huis....

En het Zonnetje in huis...

Offffff?.

commissaris Rex

commissaris Rex

En commissaris Rex

En dan vinden ze het gek dat de mensen iets anders gaan zoeken om naar de tv te kijken. Ik ben blij dat het Sinterklaas journaal weer begint!

Zucht.

Ja en ziggo maar ieder jaar de prijs verhogen voor deze herhalingen van herhalingen.
Vroeger was en een liedje: We benne op de wereld om mekaar te helpen niet waar, maar tegenwoordig is het: We benne op de wereld om mekaar te belazeren niet waar

Ja en ziggo maar ieder jaar de prijs verhogen voor deze herhalingen van herhalingen.
Je kunt Ziggo die herhalingen niet aanrekenen, dat zijn de commerci?le zenders. Ziggo heeft nog wel wat meer zenders en internet en evt. telefonie, maar heeft verder niets met de inhoud van zenders te maken, ze zijn feitelijk niets anders dan een doorgeefluik.

Op de publieke zenders is al vrijwel totaal niets meer van amusement dankzij onze overheid die van mening is dat de publieke omroep niet met de commerci?len mag concurreren. Wat een onzin.
Want we betalen er wel met zijn allen aan mee. Vroeger via kijk- en luistergeld maar dat zit inmiddels in de belastingen verwerkt zodat iedereen meebetaald.

Dit ligt idd aan de commerci?le zenders.

Ik vindt tv kijken zo niet leuk meer, want zo kijk je dinsdags ergens naar, en wordt het vrijdag al weer herhaald, en om dan nog maar te zwijgen over die reclameblokken die steeds langer lijken te zijn, en dan ook nog op alle zenders tegelijk.

Breek me de bek niet open als het over reclame gaat. :)

RTL heeft de meeste reclame onderbrekingen en ook de meest irritante van soms wel 3X10 minuten in een uur. Wat ze ook doen is dat alle reclame op dezelfde tijd start op alle zenders. Dus zappen over de RTL zenders heeft geen zin. En dan nog even die programma aankondigingen tussendoor die het reclame blok nog even extra lang en irritant maken. Opnemen en doorspoelen is dan de oplossing.

Eurosport precies hetzelfde verhaal, daar kijk je naar reclame met wielrennen tussendoor, ik kijk er niet eens meer naar.

Een stukje reclame kost bij de NPO al gauw ?10,000 maar de NPO is het minst irritant. Maar wij als consumenten betalen die reclame en krijgen uiteindelijk de bal terug gespeeld zodat ons TV avondje er flink door verknalt wordt.

En dan hebben we het nog niet over de voor/tussen en nabeschouwingen!

RTL heeft de meeste reclame onderbrekingen en ook de meest irritante van soms wel 3X10 minuten in een uur.
Nouuuuuu.... gooi SBS6 maar niet weg hoor. Want als er echt wat leuks te doen is op SBS zit je er vaak ook op. Dat ze allemaal samen reclame geven gebeurt al langer, lijken wel afspraken inderdaad.
Ik kijk ook vrijwel nooit meer TV, behalve 's nachts even het rijtje NPO langs, Eenvandaag en een of twee journaals en dan hebben we het wel gehad.
Mocht er nog iets zijn op commercielen (nu niet meer het geval) wordt het opgenomen en later bekeken inderdaad, reclame doorspoelen.

Heren en dames, pak weer een boek in deze donkere tijden, in het voorjaar gaan we weer naar buiten. :)

Of een spel bv "mens erger je niet" hmmm dan kun je net zo goed  tv kijken...

Vanavond eens kijken wat appletv+ te bieden heeft , ik heb een nieuwe iphone 11 gekocht en krijg gratis een jaar lang apple tv+ (sorry BT)

@BT Nee natuurlijk kan ziggo niets aan die herhalingen doen, maar ze zouden voor dat geld wat ze nu vragen best wel een aantrekkelijker pakket kunnen samenstellen.
Zonder dat ze daar extra geld voor vragen.

En weet je het nog: Gratis bellen met andere ziggo klanten.
Nou ze vragen tegenwoordig al geld voor een niet tot stand gekomen gesprek.

the matrix zei:
Of een spel bv "mens erger je niet" hmmm dan kun je net zo goed  tv kijken...

Ik houdt mezelf voorlopig bezig met mijn maquette @Matrix, en anders staat er op zolder nog een sjoelbak. :biggrin:

@BT Nee natuurlijk kan ziggo niets aan die herhalingen doen, maar ze zouden voor dat geld wat ze nu vragen best wel een aantrekkelijker pakket kunnen samenstellen.
Zonder dat ze daar extra geld voor vragen.
Ze proberen natuurlijk voor iedereen wat te brengen qua zender aanboed. Qua prijs zijn ze volgens mij nog een van de goedkoopsten wat TV betreft en de anderen hebben ook al diezelfde zenders.
En op SBS is het maar meer herhalen, eerst ook al weer met die RTL Boulevard copie die er gelukkig weer vanaf was en wat zogenaamd heel iets anders zou zijn (nou niet dus). Voorheen al een rijdende rechter copie en nu komt er weer een "nieuw programma" wat feitelijk gewoon weer een "Ik vertrek" copie is. Ik had toch echt wel gedacht dat John de Mol en zijn Talpa wat leukere en uniekere programma's zou gaan brengen. Hij heeft in het verleden ook bewezen dat te kunnen, maar nu komen er alleen copietjes van andere zaken.
En oude zaken wordt nieuw leven in geblazen. Lingo bijvoorbeeld. Niet zo erg want we hebben weinig quizzen en Lingo is wel leuk. Maar twee rechters en 2x ik vertrek en 2 boulevards is nergens voor nodig.

Ja gratis bellen met andere Ziggo klanten, dat is niet meer dacht ik. Betalen voor een niet tot stand gekomen gesprek? Zou ik eens over klagen. Ik weet wel dat dit met 09xx nr.s gebeurt. Als je het tarief hoort en je legt dan op, dan betaal je dus al dat aantal seconden van het 09xx tarief. Zou verboden moeten zijn.
Zie ik echter bij anderen ook dus tja... zie nog niets beters. Maar voor een gewoon niet tot stand gekomen gesprek mag niets in rekening gebracht worden, zou ik aankaarten.

@Parabolica: Een boek? Hmmz.. geen slecht plan. Heb er net eentje geleend. Mr. Hiddema. Lijkt me wel een interessant boek. :biggrin:

Black Tiger zei:
@Parabolica: Een boek? Hmmz.. geen slecht plan. Heb er net eentje geleend. Mr. Hiddema. Lijkt me wel een interessant boek. :biggrin:

Elk boek is interessant maar ik lees meestal boekwerken zoals gebruiksaanwijzingen van een IPhone en een Stab Motor. :) :)

parabolica zei:
Elk boek is interessant maar ik lees meestal boekwerken zoals gebruiksaanwijzingen van een IPhone en een Stab Motor. :) :)
Kortom... niet dus. :biggrin:

Groot nieuws!!!!!!!

Over een paar weken op de Nederlandse zenders!!! 

Home Alone....

The Santa Claus....

The Grinch...

En???   

I'm dreaming of a white Christsmas.

En pijltjes gooien. :stupid:

Zaterdag hele avond naar RTL 8. CSI miami 4 opeenvolgende afleveringen
Zondag hele avond naar RTL 8  CSI 5 opeenvolgende afleveringen.

Heerlijk ontspannen onderuit hangen

En dan is er nog altijd facebook?

Ow ja wil je echt helemaal unstressen kijk dan ipv naar Rob Cross(darts) naar Bob Ross "the joy of painting."

https://youtu.be/lLWEXRAnQd0

Na 5 minuten lig je in coma.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan