vanharte

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
corne van harte en maak er een dorstig weekend van :klappen: :klappen: :klappen: :verjaardagslied: :verjaardag: :verjaardag: :verjaardagslied:

Jeetje alweer jarig nou dan ga ik er vandaag maar een extra nemen gefeliciteerd.
:potbier: :potbier: :verjaardag: :verjaardag:

Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van  :verjaardag: :potbier:

Ja, vandaag is de dag!! Freggel1 is 50!
Gefeliciteerd man! :bier: :jow: :jow: :bier:

:verjaardag:  Hartelijk Gefeliciteerd Corn?.  :verjaardag:
Nu weet jij  ,hopelijk ook, waar abraham de mosterd vandaan haalt.  :biggrin: :)

Drink er een paar op ons  :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :drinken: :drinken:

Beste freggel1  van harte gefeliciteerd met het bereiken van de halve eeuw.

Omdat je nu 50 bent weet je misschien niet wat je allemaal over sex moet weten op deze leeftijd.
Vandaar een uitgebreide document speciaal voor jouw gemaakt die ter download staat op mijn website:
www.georzie.nl/50.zip

Neem alles goed door en je bent helemaal op de hoogte

groeten en en fijne dag en  laat de muziek maar schallen zodat iedereen weet dat je de mosterd gevonden hebt.

Proficiat Freggel1

Van harte proficiat met je Abraham en de mosterd enzo Freggel1 en nog vele jaren erbij!! :biertje: :santa: :verjaardag: :drinken:

freggel1 Van Harte Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Ik hoop dat je niet al te veel verrassingen hebt moeten ondergaan.
:verjaardag:

Allemaal bedankt!!!!

En @Matrix, erg bedankt voor de nuttige pdf!!! Zal hem veel gaan gebruiken. :biggrin:

En dat je nog vele jaren mag genieten van lichamelijke geneugten, alhoewel Matrix deze schijnbaar als "blanco" voorspiegelt...  :confused: :confused: :confused:
Rustige week  :pfff:  , en dan maar langzaam verder gaan met vieren..  :p :p :p    Want je zult toch wel een kratje bier teveel in huis gehaald hebben.. gr. George

Beste Marie

Het document is alleen geschikt voor een 50 jarige en alleen leesbaar met ********

Hoi Matrix: Acht apostrophes...  :confused: :confused: :confused:
Je zet me af en toe ook echt voor raadsels...  :( :( :(
Maar daarom niet getreurd...Weer iets, om me vandaag mee bezig te houden...  :-\ gr. George

Whahahah..... hij begrijpt 'm niet... LOL. :biggrin: :biggrin:

Gelukkig zitten er experts op het forum, die inside grapjes wel begrijpen...  ;) ;) ;) gr. George

Hahaha, ja meteen nadat ik hem even bekeken had... hahahaha. :biggrin: :biertje:

vanut t zuiden van harte die ben ik allang vergeten gaat snel na 50

saat

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan