Verbinding maken met

rolsat

Active member
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
82
:pHallo Duckers,

Ik krijg sinds vandaag telkens de medeling Verbinding maken met 82-169-231-235 IP telort.nl. Dit duurt 5 seconden. Zolang ik op een bepaalde side blijf dan geen herhaling, ga ik naar een andere side dan komt het weer.
Enig idee hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom.
gr
rolsat:applaus:

Vreemd, misschien ben je geinfecteerd door een trojan, wel raar dat ie dan met een Telfort ip verbinding wenst te maken, normaliter zijn dat buitenlandse ip adressen.

Gebruik je Internet Explorer?
Zoja, ga dan naar Configuratiescherm -> Internet opties of open je browser en klik op Extra -> internet opties.
Neem dan het tabblad "verbindingen" het vakje wat je daar ziet moet leeg zijn.
Klik evt. ook op LAN-instellingen op datzelfde tabblad. Daar moet niets aangevinkt zijn.

Staat er wel ergens iets, dan weghalen, toepassen en ok klikken en klaar. Dan zou het over moeten zijn.
Anders zou ik eens met Malware Bytes gaan scannen.

BT,
Heb instructie toegepast en bij verbindingen->lan-instellingen stond een vinkje -> instellingen automatisch dedecteren,heb deze weggehaald.
MalwareBytes ontdekte niets bij een scan.
Geloof dat het nu over is heb al diverse keer geschakeld en krijg geen meldingen meer.
Bedankt
gr
rolsat

Uitstekend, fijn te horen dat het gelukt is!

Hallo Luitjes,

De medeling was even weg maar is er weer.
gr
rolsat

Opnieuw gekeken of een van de vinkjes niet misschien terug is?

Anders denk ik toch dat je even bij een forum als Nucia de zaak eens moet laten nakijken, want jij hebt Online als provider en het is dus niet logisch dat jouw browser verbinding probeert te gaan maken met een Telfort ip.

Ohja, als eerste kun je het volgende nog eens proberen.

Sluit alles wat open is.
Open dan een command prompt (start->uitvoeren->CMD intypen)
Type daar het volgende:
netsh winsock reset
en druk op enter. Dan gebeurt er iets, moet in elk geval een melding komen dat iets opnieuw is ingesteld of dat gelukt is.
Dan pc opnieuw starten en proberen of het dan weg is.

Hallo luitjes,

Ik heb verteld dat ik telkens een melding kreeg " Verbinding maken met telford" dat is opgelost denk ik doordat ik geen verbinding meer heb met een torrentsite om te delen. Sindsdien geen melding meer gekregen.
gr
rolsat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan