vergelijkingssite digitale televisie

J

JoostA

Voor wat het waard is: Ben Woldring is aan een nieuwe vergelijkingssite begonnen over digitale televisie:

http://www.digitelevisie.nl/

Ik kan er in ieder geval niet de twee letters van mijn postcode kwijt, zodat ik niet weet of het allemaal oplevert wat het belooft. (Ik heb trouwens toch al de beste variant van digitale televisie :) ) (Niet in Firefox en niet met Internet Explorer)

Ik heb daar al eens gekeken en ik kan me niet onttrekken aan het idee dat Canaal Digitaal hier achter zit. Tijdens wachten zie je steeds flash animaties van ze, en ze rollen ook nog eens als goedkoopst uit de bus. Niet dat dat erg is, maar echt "onafhankelijk" ?? De UPC mafia komt er bekaaid af, maar dat wist ik al.. ;)

Nu moet ik ook zeggen dat de vergelijking niet altijd even lekker is.

Zo is kost bijv. een "extra" pakket bij Essent in totaal 14,50 incl. je kabelabonnement.

Daar zitten dan wel filmkanalen bij.

Als je dat bij C+ doet moet je het familieabo hebben en zit je al aan 16,95 p/m.

Ik heb daar al eens gekeken en ik kan me niet onttrekken aan het idee dat Canaal Digitaal hier achter zit. Tijdens wachten zie je steeds flash animaties van ze' date=' en ze rollen ook nog eens als goedkoopst uit de bus. Niet dat dat erg is, maar echt "onafhankelijk" ?? De UPC mafia komt er bekaaid af, maar dat wist ik al.. ;)[/quote']
Laat ik het zo zeggen: ik weet niet wat ik van Ben Woldring moet denken...

Laat ik het zo zeggen: ik weet niet wat ik van Ben Woldring moet denken...

Laat ik er dit over zeggen hij kan leuke berekeningen maken maar verder stopt het dan ook wel enig verstand van Digi tv heeft hij dan ook niet.

Wel moet ik zeggen de andere site's van deze knaap zijn ook heel aardig.

Gr,

The Wizzard

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan