Vermiste duckleden!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Waar zijn enkele van de "trouwe" Duckleden gebleven???

Ik zie meer en meer mensen actief verdwijnen, en dat is reuzejammer.

Een paar die er gemist worden:

Format c:

Hangslot...

Bert50...

Grizmo

Technodad.

Twilight

Pet123...

Moet ik er nog meer opnoemen?

De hobby lijkt niet meer wat het geweest is, wat moeten we doen om het weer leuk te maken, zodat de "vermisten" ( meer dan hierboven vernoemd) zich weer melden?

Ik kan het me wel voorstellen met een gast zoals die hier boven mij post

maar dat zal me wel weer een ban opleveren net zoals mijn vorige gebruikers naam .

dit zal wel een ip ban worden

Maak er een dating site van :)
Ik denk dat het komt omdat er weing van de oorspronkelijke hobby over is gebleven.
Het wordt ons tegenwoordig wel erg makkelijk gemaakt, en daarom tijd over voor andere hobby's. Misschien een idee om het forum eens opnieuw in te delen, is nu teveel op SAT gericht (dat was natuurlijk ook altijd de opzet) maar plaats voor ander hobby's/items is misschien een optie.
Maak hier eens een pol van, kijken wat andere mensen hiervan denken.

Ik kan het me wel voorstellen met een gast zoals die hier boven mij post
Men wordt niet zo snel gebanned of jij moet diegene zijn geweest die een bepaalde pm gepost heeft. En dat was bijzonder laf en achterbaks gedaan. Asociaal van de bovenste plank, als jij dat was had je die ban dus ook dubbel en dwars verdiend.

Ik probeer ook alleen maar te helpen hier dus als men een probleem met mij heeft moet men niet zo laf zijn om niks te zeggen, maar ook uitleggen wat het probleem dan is.
Alleen wel de waarheid vertellen en niet met leugens komen.
Als jij vorige keer een ban hebt gekregen onder een andere naam dan heb je hem ook dubbel en dwars verdient want er zijn er in al die jaren slechts 1 of 2 echt gebanned.
Bespreek het fatsoenlijk dan is er niets aan de hand.

@Crazymotha: Daar heb je gelijk in, dat is wel degelijk een oorzaak.
In het team is men al bezig met ideeën. Maar als je naar s4a kijkt moet er feitelijk genoeg te doen zijn voor een sat-forum, daar staat het ook vol met SAT.
Doch het team is inderdaad ook bezig ideeën te bedenken betreffende andere dingen in de hobby en andere hobby's.
Er zijn bijv. niet voor niets die secties voor het multimedia deel en newsservers bij gekomen om maar iets te noemen.

Tja, ik ben er wel, en kom (bijna) dagelijks even langs.
Het is idd zo, dat de hobby een beetje dood is, alles wat wil zien, kan ik zien.
Daar komt bij, maar dat is een persoonlijke reden, dat er de afgelopen tijd voor mij enorm veel veranderd is.
Mijn vrouw en ik hebben allebei een eigen zaak, waar we elkaar zoveel mogelijk mee helpen.
Door de week, en zaterdag moet er altijd wel iemand werken, de ander heeft dan de zorg voor de kinderen, het huishouden enz.
Als je dan 's avonds een uurtje achter de computer zit, draait dat weer uit op offertes maken, rekeningen sturen, en vergeet de boekhouding niet.
Kortom druk, druk, druk.
Ik klaag niet, ik doe het mezelf aan, en geniet er met volle teugen van.
Duckfiles staat nog steeds bovenaan in mijn lijst met favorieten, en wellicht maak ik mij daar in de toekomst wel weer wat productiever.

Maar als je naar s4a kijkt moet er feitelijk genoeg te doen zijn voor een sat-forum, daar staat het ook vol met SAT.

nou als je ook ziet wat voor onnoemlijke flauwe kul er bijstaat over key update's en nog wel meer zaken dan kun je inderdaad wel een heel forum vullen
maar feit blijft het is wel een druk bezocht forum

Hoe kom je erbij dat ik verdwenen ben!
Zakelijk zijn we aan het verhuizen geweest naar een ander pand, 6600 m2, dus ik had nogal wat werk te doen.

Daardoor zullen reacties mijnerzijds wat minder zijn, daar ik nogal al vaak laat thuis was en ben....

Als ik me niet vergis heb ik vandaag nog op een topic gereageerd, maar ik log vaak in en lees mee.

Verbaasd me eerlijk gezegd dat je nu zegt dat ik zo goed als weg ben :(

Geintje.;)

Phuuuuuu weg wie is weg ik stond niet in de lijst dus niet vermist al ben ik er ook maar heel weinig.
Dus wordt ik niet gemist dus kan ik er wel mee stoppen heb het toch al veels te druk.

Ja Wizzard,

Kan me wel aansluiten met je uitspraak!
Geen idee wat Freggel met deze post wil, maar ik vind het bijzonder vervelend, en dan alleen maar "geintje " typen al helemaal niet geslaagd.

Ik heb in het modforum ook al een reply gezet, maar dan ook nog even voor de leden...

De namen die ik nu aanhaal zijn zijn een beetje de namen waarvan ik soms wel eens wat meer verwacht had, een formatc: is ineens verdwenen, waarnaar toe wie zal het zeggen?, maar ik kan er nog véél meer opnoemen, het was maar een greep uit de doos...

Kijk we leven nu eenmaal allemaal in een 24 uurs economie, en we hebben het allemaal druk, ik net zo goed.

Maar met deze posting maak ik eigenlijk een beetje een noodkreet, die ik al meerdere keren publiek gemaakt heb richting de aanwezige users hier, maar ook richting de mods!

Want er worden regelmatig leuke vragen gesteld, maar niemand heeft meer tijd om een reply te geven, of nog zin om het uit te leggen, ook niet op de vragen die er vaak gesteld worden, zowel publiek als in het modforum...

Waarom dan niet denk ik wel eens bij mezelf, je logt toch ook in op het forum, of is dat alleen maar om even vluchtig te lezen of wellicht eindelijk c-plus open ligt? Nou log dan niet meer in, want dat wordt toch lekker nooit meer publiek.:biggrin:

Ik geef nu hier hetzelfde aan als ik zojuist achter de schermen aangegeven heb:

Users kom met ideëen of voorstellen wat er beter kan, ik/wij staan er voor open, en neem weer de tijd om de beginnende hobbyïsten verder te helpen door het weer maar eens, al is het voor de honderdste keer, uit te leggen!

En dit was in grote lijnen deze posting waarin ik nu blijkbaar niet begrepen wordt.

Ha allemaal,

Ik heb hierboven wat fel gereageerd, maar na een gesprek tussen Freggel en mij is de lucht geklaard, we gaan lekker verder waar we mee bezig zijn en ik moet zeggen dat ondanks dat mijn naam er stond, ik wel een beetje begrijp wat ie bedoeld......

Kortom, tussen ons 2 is de lucht geklaard !!

Groeten van

Technodad :)

@Technodad, dat mag en dat moet!!!

Jij snapt nu intussen wat ik bedoel, ik daag uit, ik geef kritiek, maar ik sta open voor kritiek en uitdagingen. ;)

Net zo goed als dat ik open sta voor nieuwe ideëen, waar de users mee moeten komen, wij leggen het graag als team van het Duckforum onder de loep.

Laat maar komen....

TD Bedankt voor de samenwerking. ;)

Freggel de winter komt er aan veel storingen en achter stallig onderhoud van cv ketels van mensen die er nooit niks aan hebben laten doen voor mij persoonlijk vind ik het niet erg is prima zakken vullen maar wel op een eerlijke manier
gr frans

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan