veronica

P

pet123

Gelezen op satellitemagazine:

Via een e-mail van de "satellite redactie" (VERONICA uitgeverij) heb ik zojuist vernomen dat het NIEUWE VERONICA/de BOX ook via de SATELLIET te zien zal zijn. Uiteraard als de deal met DE BOX doorgaat. (de laatste onderhandelingen lopen nog) Dit om vooral een Nationale dekking te hebben.

De satellite redactie schrijft verder dat ook KINK FM gewoon door blijft zenden via de ASTRA 1 satelliet.

Of het nieuwe VERONICA in het "Canal Digitaal boeket" terecht komt of zelfstandig een plekje zoekt op de satelliet vermeld de e-mail niet.

Hopen dat zij bij C+ ingaan en niet een of andere aparte codering gebruiken waardoor alleen de kabel het kan gebruiken, of het beste FTA, maar ja dit zal wel niet kunnen ivm de uitzendrechten. Maar ja zitten we nog wel op een Veronica kanaal te wachten??

Oops, en nu maar hopen dat die ene transponder het nog qua beeldkwaliteit aankan. Ik zat naar MTV HIts te kijken nadat ik een tijdje analoog had zitten kijken. Het beeld kan digitaal toch wel erg gecomprimeerd worden...

By the way: was het iemand nog opgevallen in het digitale geweld dat er op de analoge transponders waar SES op zit nu ook een SES teletekst zit. Niet zo denderd informatief, maar hje ziet wel waar alles te vinden zou moeten zijn.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan