Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Mwah ja en nee.Originally posted by MAS3 Terwijl ik aan het posten was, was BT me dus al voor met zijn posting.
Dit geheel toevallig.
Maar ik neem aan dat je met bovenstaand antwoord verder kunt.
Nee, ik doet 't nog met Pentium 3, maar zal daar op letten, want eens hoop ik over te stappen op 4.Originally posted by MAS3 .
Nog een belangrijk punt:
Wanneer je een pentium 4 hebt, moet je een extra stekkertje uit je voeding hebben die aan een originele ATX voeding ontbreken.
Dat is een vierkant plugje met 2 zwarte en 2 gele adertjes eraan.
Daar dus even op letten, maar waarschijnlijk zal die er nu wel aan zitten.
Wat zie ik? Stof!!Originally posted by iceke kijk eens na of de condensors(condensators?? wie het weet mag het zeggen ik ben een simpele slager ) van je voeding of moederbord niet ontploft zijn .....
Dat zijn die buisjes die recht op je moederbord/voedig gesoldeerd zijn en waar meestal bovenaan een alu plaatje insteekt (in die condensdinges zit een zwartachtig poeder)
Ik heb het al een paar keer voorgehad dat die dingen gesprongen waren, met als resultaat dat de pc of voeding wel stroom krijgt maar niet opstrart... die dingen kun je trouwens zelf makkelijk vervangen, in dien je beschikt over een soldeerbout en 2 niet al te linkse handen.....
DIe dingen springen trouwens vrij hard .. heel je kast zit onder het zwart stof dan.....
@Nono: Ik heb het nergens over oude troep gehad.dus niks ouwe troep BT!
Ja maar, IK kòn tòch óók niet weten, dat je boos zou worden.Originally posted by Black Tiger @Nono: Ik heb het nergens over oude troep gehad.
Ik schreef "oude voeding" en dat is heel iets anders dan "troep".
Als je goed gelezen had, dan had je ook duidelijk gezien dat ik niet wist wat een pfc voeding was en er van uit ging dat dit het oud type PC voeding was in de uitleg.
Die ik overigens zelf ook een flut uitleg noemde.
Als jij nu iets uitgebreider zoals in je verdere reaktie, had aangegeven wat jij al wist en wat je bedoeling was, dan was de zaak ook veel duidelijker geweest voor iedereen.