verschil tussen spaun switchen?

P

pietpukje

bij sjerom staat in het schema voor de wavefrontier twee verschillende spaun switchen vermeld: de sur 410 en sar 410, wat is nu precies het verschil, want de sar is in nl via google bijna nergens te vinden, alleen via duitsland en dan komt er 16 euries verzendkosten bij.
kan ik rustig de sar 410 vervangen door de sur 410?

Je haalt het door elkaar denk ik want de SUR 410/420 is de lastig te vinden switch. Deze kun je overigens vervangen door de SUR 220 als je slechts 2x4=8 LNB's aan wilt sturen.

Dit zijn namelijk uncommitted switches die werken met diseqc 1.1 en daar zijn ook weinig alternatieven van andere leveranciers van.

De SAR switch is een gewone 4in1 switch en die kun je in de meeste gevallen vervangen door goedkope andere 4in1 swithes.

Als je dus een SUR 410/420 weet op de kop te tikken ben je binnen.

Zie http://www.spaun.de/html/sur_420_f.html

klopt, ik heb met google lopen zoeken op sar420 en kreeg bijna geen resultaat.
Na bestudering van de plaatjes bij de advertenties zie ik inderdaad dat er sar op staat.
Heb inmiddels ook een site met de sur410 in nl gevonden, weet alleen niet of hij daar nog leverbaar is, morge is bellen.

Eerst zeg je dat je de SAR 410 niet kon vinden en nu was het de SAR 420 :)

Een uncommitted switches is wat anders dan een gewone 4in1 switch. Heb je mijn verhaal wel gelezen?

Geef mij maar die SUR 420 van jou krijg je van mij een goede 4in1 switch waar je de LNB's op aansluit.

sorry, gooi alles door de war vanavond, ben grieperig terug gekomen van vakantie en gruwelijke koppijn en wou me ff verdiepen in de boel.
zal morgen nog wel ff alles ff napluizen.
heb nog niks van spaun, maar wel een kapotte naamloze diseqc waarvan lnb 3 na vanmiddag niks meer doet, en wou nu maar meteen goeie switchen kopen.

De naamgeving is ook erg verwarrend. Ik wilde ook zo'n uncommitted switch kopen en kocht een SUR 210 F, nou bleek dat weer GEEN uncommitted te zijn.

Probeer van Hunen eens uit Arnhem.
Daar heb ik m'n SUR 220 vandaan,tijdens de satdag.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan