viasat sport

A

aydinsport

dit is echt heel vreemd ik heb beeld op ticket,cinema 1,2en3 de tv 1000 kanalen maar op viasat sport krijg ik niets kan iemand mij helpen

Heb je alleen beeld op bij evenementen,dus effe wachten tot er een voetbal wedstrijd begint en dan pas heb je beeld,geen evenementen ,geen beeld.

dank je tweety dat wist ik niet maar weet jij waar ik die progamering kan bekijken zodat ik het kan testen

ik eb gekeken maar daar is een gewone dagelijkse progamering op maar gisteren heb ik even gekeken op viasat xtra 1,2,3,4,5 en daar waren wel live champions league wedstrijden op bedoel je deze soms die werken wel op evenementen want naar die live wedstrijden was er niets meer te zien maar op viasat sport dk en viasat sport se krijg ik niets maar ook op de kanaal tv6/nick/play maar de rest heb ik wel allemaal ik begrijp hier niets van maar waar kwam ajax-feyenoord nou ook al weer op ik hoop op die viasat xtra kanalen nou alvast bedankt

Kan natuurlijk ook liggen aan je zenderlijst,daar er recent wat veranderingen zijn geweest.

dus je bedoelt dat ik ze compleet moet wissen en opnieuw erop moet zetten

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan