video opname

T

tv kijken

zet je video op de av stand (audio video)
kanaal 1 en dan 1 naarbeneden

suc6

Tjonge waarom niet gelijk op de dreambox>netwerk>pc>dvdeetje branden?

Rolo

Is gelukt, ik kan opnemen , een dvdtje branden kan ook maar een dvr-rw kan niet iedere dvd recorder aan, en elk hobbybox/zweedse vechtfilmkanaal op een dvdtje branden word een beetje dure hobby en een video hebben we nog, en de banden kun je blijven gebruiken en voor mij is het niet want ticket draait tegenwoordig de hele week het zelfde,dus.

niet iedereen heeft een dreambox en je moet nooit oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt
lol

Maar je hebt toch geen dreambox nodig om op te nemen ,je kan je decoder toch aansluiten op je videokaart van je pc en daar weer een dvdtje van maken.

Ja zo is het ook nog een keer opnemen met een video dvd branden dat kan allemaal als je die spullen hebt.
Maar alles hebben kan ook niet teminste dat denk ik in mijn geval dus niet en zolang de video werkt waarom weggooien als het nog goed is wel euk voor jou rolo hoor maar ik doe het verlopig nog met de video lekker goedkoop he ben een echte hollander.

Ik heb al die muk wel maar deze zweedse vechtfilms zijn niet voor mij maar voor een brok familie en dan een dvdtje te slijten terwijl ik en hij nog een prima video hebben is beetje zonde en dvd+rw draait niet in een heleboel dvd spelers

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan