Vierkante ballen

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Op vrijdagmiddag komt een vrouw bij de Fortis bank om een bankrekening te openen. De bankemployee die haar helpt begint te vertellen; Mevrouw, als u nu een rekening opent, hebben wij een aktie. Bij een inleg van 25,= krijgt u een mooie pen van ons kado....en..
De vrouw zegt: ach, stop maar jongeman. Ik heb geen interesse in de pen hoor, ik kom een rekening openen en wil gelijk 100.000,= euro storten.
De bediende is overdonderd en wil het even bij de directeur navragen of dit kan.
Bij de directeur aangekomen verteld hij het verhaal. De directeur heeft net een intern onderzoek achter de kiezen, dus geen zin in problemen, wil er het zijne van weten en laat de vrouw op zijn kantoor boven komen.
Als de vrouw in zijn kantoor is vraagt hij: Mevrouw, het is nogal een aanzienlijk bedrag. Wij willen natuurlijk geen moeilijkheden, dus mag ik u vragen hoe u aan zo'n aanzienlijk bedrag komt. Dat is geen probleem, zegt de vrouw. Ik doe nogal eens aan een weddenschapje her en der, dus dan win je wel eens wat. Heeft u alles gewonnen, vraag de directeur? Jazeker, zegt de vrouw. De directeur wordt erg nieuwsgierig en vraagt wat voor weddenschappen dat dan wel mogen zijn. Wel zegt de vrouw, ik kan met u ook een weddenschap doen hoor. Ik wil met u wedden, dat als u hier volgende week maandag weer op de bank komt, dat u dan vierkante ballen heeft. Wat!! denkt de directeur, vierkante ballen, dat kan nooit!!! Nou zegt hij, dan wil ik wel met u wedden, maar ehh... wel even vast leggen in een contractje he, want zoals u weet doen we hier alles volgens de regels. Zo gezegt, zo gedaan, en de bankdirecteur gaat aan het eind van de dag naar huis. Hij zegt tegen zijn vrouw; Schat we doen het hele weekend niks. Vervolgens gaat hij het weekend lekker zeilen en komt maandags uitgerust op de bank aan. In zijn kantoor aangekomen voelt hij voor de zekerheid nog eens aan zijn ballen en ja hoor, geen probleem, rond, dus die ton ziet hij al in zijn broekzak zitten.
Dan belt de secretaresse dat de vrouw zich voor hem meld. Laat maar binnenkomen, zegt de directeur. Dan stapt de vrouw, vergezeld van een andere man, de kamer binnen. Gaat u zitten, zegt de directeur. Maar wat doet die man hier? Wel zegt de vrouw, u wilt alles volgens de regels, dus ik heb een getuige meegenomen, heeft u toch zeker geen bezwaar tegen. Nee hoor zegt de directeur, want die ton heb ik toch gewonnen. Wel zegt de vrouw, dan vindt u het zeker wel goed dat wij dat even controleren. Doet u uw broek maar naar beneden. De directeur, die maar wat graag die ton wil hebben, doet wat gevraagd wordt. Ja zegt de vrouw, dat kan ik van hier niet zien, ik wil het wel even voelen. Heeft u toch geen bezwaar tegen he? En weer stemt de directeur toe.
De vrouw pakt de ballen van de directeur in haar handen en op het zelfde moment valt de man die bij haar was flauw van de stoel op de grond. Wat gebeurt er met hem, vraag de directeur?
Wel zegt de vrouw, dat is de directeur van de ABN-AMRO. Ik heb met hem om 200.000 euro gewed, dat ik hier op maandagmorgen met de ballen van de directeur van de Fortis bank in mijn handen zou staan!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan