virtual cd drive

H

hatz

virtual cdrom drive's hoe krijg ik die verwijdert,
niet via systeembeheer, bij opstarten zijn ze der weer.

gr hatz,

iets wat er niet is kun je ook niet slopen!

Staat die niet bij software verwijderen dan?. en anders gewoon uitschakelen i.p.v. verwijderen.

waar dan bij deze computer krijg ik die optie niet

gr hatz,

bij software verwijderen stan ze niet tussen en bij deze computer eigenschapen is deze functie niet beschikbaar.

gr hatz,

Maar waar is die Virtuele drive dan van?..toch niet van Alcohol 120%

nee volgens mij van cloondvd en heeft er 2 aan gemaakt G en H
maar kan het bestandje ook niet op schijf vinden en verwijderen.

gr hatz,

Nu weet ik niet hoe het bij clonedvd gaat,maar bij Alcohol 120% kun je gewoon als je het programma opstart, bij de opties instellen hoeveel Virtueele cd-roms je wilt, normaal maakt die er 1, maar je kunt daar ook voor 0 kiezen, dan is hij weg...dus ik zou even bij de opties kijken,of je daar iets kunt veranderen.

dit was een 30dagen probeer versie en hij heeft ze der zelf bij gezet ik had clone dvd al verwijdert omdat de 30 dagen om waren

nu opnieuw geinstaleert om uit te proberen wat je zij maar hij geeft aan dat de tijd is verstreken nu kom ik niet meer bij de instelingen?

nog een idee.

gr hatz,

zoek en probeer eens een serienummer zodat je na het invoeren ervan wel bij instellingen kan.

geeft alleen melding tijd is om dus kan niets invoeren of moet crack er over een draaien die heb ik niet ?

gr hatz

ps als ik ze kan verwijderen is het voldoende zonder c format.

Originally posted by hatz
geeft alleen melding tijd is om dus kan niets invoeren of moet crack er over een draaien die heb ik niet ?

gr hatz

ps als ik ze kan verwijderen is het voldoende zonder c format.

Er zijn nog enkele manieren die je zou kunnen proberen.

Je verwijdert ze eerst bij de hardware..

Dan ga je naar start/uitvoeren , je typt daar regedit dan op OK..
Daar druk je op het + van HKEY_CURRENT_USER dan op het + van Software, je zoekt daar het mapje van de CloneDVD en dat verwijder je..
Dan ga je naar HKEY_LOCAL_MACHINE...daar ook hetzelfde, dus op het + van software en het mapje CloneDVD verwijderen...de zaak afsluiten.
En weer naar Start/Uitvoeren daar type je nu msconfig en op OK, daar naar opstarten, en even kijken of daar iets van CloneDVD bijstat..staat er iets bij,dan uitvinken en toepasen..
En tenslotte ga je naar Deze computer/Programma files..en kijkt of daar nog een map van CloneDVD staat,en gooit er die ook uit..

moza

bedankt voor de tip,
ik heb het uitgevoert zoals je schreef
dat was 2/3 van het probleem cloon cd had nog 1 en al 120 gaf ze ook nog aan ik moest niet alleen naar regedit en msconfig maar ook alle software die ze erkent had ze daar uitschakelen.

ik heb de pc weer op regel nu de dvd inbouwen.

gr hatz

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan