virus scanner

D

dedoele

Jongens ik moet een goede virus scanner hebben, ik heb hier de norton 2004 pro nederlandse versie op mijn computer geinstalleerd gehad, maar had altijd na een maand of 2 problemen met mijn drivers, zoals mijn driver van mijn cd schrijver die verdwenen gewoon van het systeem.
Dan moest ik mijn ganse computer formateren en alles opnieuw instaleren, en daar heb ik geen goesting meer in.

Nu was ik het moe en ik heb mij de bitdefender professional antivirus & firewall Engelse versie geinstalleerd, tot nu toe draait mijn computer nog goed en heeft hij al zijn drivers nog, alleen die antivirus die scant alles maar ook alles als ik mijn msn open doe vraagt hij hetvoor verbinding te maken als ik op internet surf vraagt hij het, het is soms 1000 keer klikken soms voor ik iets open krijg, ik denk wel dat ik deze functie ergens kan instellen, maar deze antivirus heeft veel verschillende mappen, waar ge vanalles kunt aanvinken of uitvinken, maar de kloterij is dat deze in het Engels is, begin maar.

Nu mijn vraag, kent er iemand een goede nederlandstalige antivirus die ik zo van het net kan afhalen, of Duits dat gaat ook nog.

mcafee antivirus is goed hij doet het prima hier en met de hulp
van Ad Aware Pro 6 - Spy Ware Scanner geen probleem ik drai all meer dan 8 manden op de zelf de window mjin pc lopt noit vaast
of traag
grtz roufa!

www.networkassociates.com

Das de naam die is ontstaan nadat mcAfee met een aantal andere partijen gefuseerd is, en nu dus de moedermaatschappij van mcAfee is.
Het is ook de thuisbasis van PGP encryptie.

@Dedoele: er is al vaker geschreven over de problemen die Norton 2004 kan veroorzaken waaronder ook problemen met de cd-schrijver. Daar zijn trouwens fixes voor.

MacAffee noem ik niet echt een aanrader, dan kun je nog beter Norton Antivirus 2003 installeren.
In een ander topic is er trouwens nog eentje genoemd die als beste uit de bus kwam qua prijs en prestaties, ik meen me te herinneren dat dit de Panda Titanium was, maar weet het niet meer zeker.

Het is natuurlijk mooi dat zeddini al maanden goed draait met Macaffee, maar deze staat er om bekend om problemen te veroorzaken in NT omgevingen en vertraagt ook behoorlijk in de meeste omgevingen (nee niet in alle).

Norton 2002 doet het nog steeds prima :)

Denk dat het marktaandeel van Norton drastisch gaat kelderen doordat ze 2004 hebben uitgebracht wat voor een hoop problemen zorgt.

Rolo

Hallo doele

download op http://katz.ws eens trend micro virus scanner
is wel in het engels maar werkt wel!!! met auto update en
is ook met ingebouwde firewall

p.s is het nog gelukt met je films te downloaden ??

Ik gebruik avast als scanner en ben er best wel tevreden over komen zowat dagelijks updates binnen van de virusdefinities.

Hier kun er meer over vinden en is ook in het nederlands

http://www.avast.com/

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan