Virus vraag

T

the matrix

Wie herkent onderstaande effecten:

Laatst heb ik een virus alert betreffende effecten gelezen hierbij stond ook een link naar een verwijdertool van Symantec, alleen ik kan het niet vlot terugvinden:

effecten:

Ik kan niet bij mijn bank inloggen, niet hot-mailen (msnnen), geen Windows update ophalen etc.
Vrij vaak krijg ik de opmerking in beeld dat ik geen beheerders-rechten heb.

Maar het is volgens mij geen virus @Matrix...

ik weet het niet zeker maar heb je de progjes voor spyware al eens hun werk laten doen?

Want ik denk dat je het meer in de hoek van spyware moet gaan zoeken ;)

Suc6

heel misschien is het ook geen virus maar ik weet zeker dat symantec hiervoor een verwijder tool heeft uitgebracht . (ongeveer 2 weken geleden)

Met spyware adaware etc is dit niet te verwijderen.

Gelukkig is het niet voor mezelf (pffffffff) moet er niet aan denken

Maar @matrix, ik weet niet hoe het komt maar ik ben altijd wel een beetje nieuwsgierig wat deze meldingen betreft want voor je het weet heb je het zelf ook! ;)

Dus je kunt de oplossing maar weten.

Vandaar de vraag.

de virusseen worden verspreid via MSN en met name pif files met mooie meiden. Een van die meiden heet Paris Hilton, en wie wil die nou niet een keer zien.

Dus wees gewaarschuwd, als je met deze dame in contact wil treden, gebruik dan wel goede voorbehoedsmiddelen je hebt zo wat te pakken. (greins)

ihet verwijder tooltje heb ik weer gevonden "fixslog.exe" van Symantec!!

Thnxs voor de hulp

Graag gedaan.

Waar stond deze tool nu? Want als ik in die link van me kijk waar alle removal tools bij zouden moeten staan, kan ik geen fixslog.exe vinden en het is toch leuk om te weten als er nog eens hier over daar iemand met een soortgelijk probleem komt aanzetten.:)

Ah dan stond ie dus wel in de lijst van de link van mij, ik was op fixslog aan het zoeken, hij staat er wel in als W32.serflog. Ik dacht al.:)

Toch bedankt voor het vermelden jullie beiden.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan