Visionnet FS-7000

• Topic starter Ronaldenjeanette
  • Startdatum
R

Ronaldenjeanette

Hallo, ik heb een 78 cm triax schotel met een lnb 60 en een Visionnet FS-7000 ontvanger

Ik heb deze ontvanger en schotel al een tijdje en nooit geen problemen, maar heb sinds gisteren een lnb 60 geinstalleerd en kan de astra wel ontvangen maar astra 3A geen signaal

Ik heb ook de lnb mal van canal digitaal gebruikt, maar krijg geen ontvangst op astra 3A

Dus mijn vraag is wat kan de oorzaak zijn dat het niet wil ligt he misschien aan de ontvanger ???

Als iemand mij kan helpen heel graag, ik kom er zelf niet uit

Je moet instellen dat die Astra 3 op de tweede DiSEcQ aansluiting te vinden is.

Das dus aansluiting 2 of meer waarschijnlijk B.

Daarvoor dien je dus eerst DiSEcQ in te schakelen in het menu bij de antenne instellingen.

Verder dien je dan ook de programmalijst dusdanig aan te passen dat de programma's van die satelliet ook aan DiSEcQ B gekoopeld worden.

Wanneer de visionnet ontvanger die mogelijkheid biedt, kun je 'm laten zoeken naar programma's op die DiSEcQ B aansluiting.

Zoals je misschien tussen de regels door leest, ik ken die ontvanger niet.

Wellicht dat iemand die 'm wel kent je specifieke handelingen kan voor"schotelen".

Ik denk dat deze lnb alleen goed werkt op een 60 cm schotel.

Hij heet niet voor niets lnb 60

Hallo Dirk, de lnb moet werken op deze schotel, want mijn schoonmoeder heeft precies dezelfde schotel en lnb en het werkt wel, maar zij heeft een philips ontvanger

Ik heb gisteren bij haar de lnb 60 zonder problemen geinstalleerd

Gr Tonald

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan