Visionnet TG9500PVR

Mijn ervaringen met dit apparaat zijn als volgt:

Heb het apparaat pas gekocht (gebruikt) maar alles werkte wel gelijk met een Canal+ card. Was wel even een probleem om de monoblok voor Astra3 goed aan de praat te krijgen met de gebrekkige handleiding. (Heeft iemand iets beters?) Uiteiendelijk kwam ik er achter dat de duolnb ook met disecq geschakeld wordt maar vanaf dat moment was alles goed.

Wat verder onhandig is, is het instellen van de kanalen en kanalen weg te gooien die je toch niet kunt ontvangen. Nu zit er ook een rs232 op dat ding en na wat googelen zag ik dat er wel editors zijn om via een seriele if de kanalen eenvoudiger in te stellen. Echter ik heb geen editor gevonden voor de visionnet tg-9500pvr. Kan iemand mij verder helpen? Ook graag info over te gebruiken kabel (ik neem aan een null modem kabel) en snelheid van de interface.

Welkom op het forum.

Even gezocht met zoekterm "Visionnet TG9500PVR channeleditor" en dan is er genoeg te vinden het interessantst lijkt me de site van Zackyfiles die kom je wel tegen als je even Googelt.

Het lijkt er op dat je gewoon de editor van Mvision kunt gebruiken en daar is zelfs een Setedit Mvision van versie 1.05.

Je kunt die even uit testen helaas is setedit niet gratis maar er zijn gratis editors beschikbaar voor de Mvision zoals de FCISUTL maar zo te zien lijkt me dat een erg eenvoudig ding.

Probeer maar even wat en kijk of het werkt.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan