Vista en xls bestanden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hoi guys,,

Mijn zus heeft een laptop met Vista erop.

Nu had ik haar een XLS bestand gestuurd maar zij zegt dat ze die niet kan openen.

Zou ik dan gewoon de xlvieuwer van windows erop kunnen gooien.
Als ik bij microsoft lees staat vista er niet bij als ondersteuning,, alleen 98 en xp enzo.

Ik werk hier ook met vista en office 2003 erop, zend mij eens een xls bestandje , dan probeer ik eens dat spul te openen ( dezelfde zonder de inhoud want het zijn mijn zaken niet :lol: )
Het kan zijn dat Vista raar doet met die dingen , ze moet waarschijnlijk adminrechten hebben om zelfextracting files te kunnen weergeven

Oh je mag hem echt wel lezen hoor,, is een merry christmas xls :)

Heb hem naar je Gmail gestuurd.

IK moest enkel aangeven met welk programma ik het wilde openen , verder geen problemen ermee , heeft je zus wel exel op de pc staan ? indien jea welke versie , want met de versies van works zou het kunnen dat het niet lukt , ik zou toch eens die xl viewer proberen

Ik neem aan dat ze de exelviewer 2003 heeft, zonee dan kan ze de huidige updaten naar exelviewer 2003.
Daar staat inderdaad alleen maar tot XP bij.
Als ze deze al heeft dan zou ik het zo vlug ook niet weten.

Dat XLS excel bestandje heeft waarschijnlijk een scriptje ingebouwd.
(bewegende zaken of een flimpje ofzo)
Het kan daarom zijn dat deze inhoud niet weergegeven kan worden door een te bemoeizuchtig e-mail programma.
Dat is dan te herkennen aan de reden waarom het bestand niet geopend kan worden.
Is het inderdaad zo dat dit veroorzaakt word doordat vista het betandstype niet herkent, dan word dat toch zeker ook verteld ?

Ik weet het ook niet jongens,, is een nieuwe laptop dus denk dat daar dus geen excel op staat,, ga er morgen avond effe kijken en zet ik er eventueel wel die vieuwer op.

Is inderdaag een xls bestandje met bewegende beelden.

Julie horen wel van mij.

Het kan daarom zijn dat deze inhoud niet weergegeven kan worden door een te bemoeizuchtig e-mail programma.
Als het dat zou zijn is de oplossing eenvoudig, eerst opslaan naar de HD en dan pas proberen te openen met de viewer.

Nou,

Ik meen wel eens gezien te hebben dat zo'n (niet nader te noemen) mailprogramma zulke inhoud gewoon afwijst (dat word dan wel vermeld).
De bijlage is dan niet meer te vinden en je krijgt ook niet de optie het dan op te slaan.
Soms kun je het wel achterhalen in een of andere "kluis"-map, maar das dan dus vaak te veel gevraagd voor de gemiddelde gebruiker.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan