Vista komt er bij mij dus nooit op!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Tegen beter weten in ben ik een paar dagen aan het stoeien geweest met Vista, op mijn nieuwe pc.

Nou het gaat er nu meteen af!

Ik krijg bijna niet 1 van mijn favoriete programma's ge?nstalleerd?

Bpmstudioprofi bijvoorbeeld, Alcohol120, en ga zo maar door.

Nee voor mij geen Vista, ik blijf vooorlopig bij mijn ouwe trouwe XP.

troep is het!

Ik wist niet dat het zo erg was.

Maar nou even serieus. ;)

Ik ben al aan het zoeken met Google, want je gaat mij niet wijsmaken dat er zoveel programm's niet meer werken???

Is er niet een soort van compabiliteitsmodus? ( heb ik eigenlijk niet opgelet, ben nu xp weer aan het installeren. )

Ik kan mij herinneren dat ik dit al jaren roep, dat het troep is.

Verder had ik er eens verstand van, maar ja wie geloofd zo'n oude lul als ik.

Vreemd, die programma's werken bij mij wel........
Ik draai Alcohol 120% Versie 4.0,
BPMstudio heb ik laatst gedraaid, maar weer verwijdert. Werkte gewoon.
Eigenlijk doet alles het gewoon, enkel een trust flatbedscanner van een jaar of 10 oud kreeg ik niet aan de gang.
Er draaien hier 2 pc's en een laptop op vista, naar alle tevredenheid.
Als je iets echt niet aan de gang krijgt: rechtsklikken, eigenschappen, compatibiliteit.

hangslot;199479 zei:
Vreemd, die programma's werken bij mij wel........
Ik draai Alcohol 120% Versie 4.0,
Als je iets echt niet aan de gang krijgt: rechtsklikken, eigenschappen, compatibiliteit.

we gaan het nog maar eens proberen.

zelfde hier, alle programma's die jij noemt werken gewoon. het is wel zaak de laatste versies te nemen but who cares met nieuwsgroepen. Vista rules op mijn 2 laptoppen en Desktop.

Ja ja, zo goed dat ze versneld de testversie van de nieuwe windows 7 uitbrengen.
Nee dank u!!

Grtz.

the matrix;199483 zei:
zelfde hier, alle programma's die jij noemt werken gewoon.

@Matrix, zoals ik al zei ga ik het nog eens proberen, want als het bij jou en Hangslot werkt, moet het bij mij ook gaan werken.

Wordt vervolgt

Het staat er intussen weer op, en BPM werkt iig al, dus de rest moet ook gaan lukken.

Maargoed dat er nieuwsgroepen zijn. :biggrin:

Hey Freg,

Dat riep (roep) ik nou ook altijd...! Die troep komt er bij mij niet op!

Helaas ben ik wel genoodzaakt om een windhoos machine in bezit te hebben... Voor de kinderen. En weet je wat nog veel erger is? Ik heb een mobiele telefoon (Smartphone) gekocht. Een HTC Touch HD, Draait er windows op!!! Argh...

:biggrin:

Er zijn nog kolonisch op deze aardbol die een uitgeholde boomstam en 2 knotsen als communicatiemiddel gebruiken. en die zweren daar ook bij

Tja, als ze met mobieltjes op hout gaan slaan werkt waarschijnlijk niet echt, haha!!

Grtz.

BiG_G;199494 zei:
Hey Freg,

Dat riep (roep) ik nou ook altijd...! Die troep komt er bij mij niet op!

:biggrin:
Tja G ik begrijp het, ik was ooit ook eens aan Linux begonnen, maar ben er weer mee gestopt, had er toen geen tijd voor. ;)

Maargoed, ik heb gisteren toch de meeste programma's aan de praat gekregen, BPM, Alcohol, en ga zomaar door, dus ik laat het er nog even opstaan, eens kijken hoe het zich houdt.

even op klasieke eigenschappen zetten en de bediening is het zelfde als xp heb vista trouwens alleen op de laptop staan(normale pc xp pro draaid als een speer)
gr frans

the matrix;199510 zei:
Je zult geen spijt krijgen , wel effe doorbijten.

@Matrix, ik mis al een hoop tanden!

Ik ben nu al 3 avonden aan het proberen om een aantal programma's op dat Fuc.... Vista aan de praat te krijgen, maar mijn geduld met dat programma begint echt op te geraken!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel voor gedaan moet worden om ook maar iets aan de praat te krijgen?

Dit is echt een misbaksel van micro....

Sorry, maar hier ga ik volgens mij toch echt voor passen of er moet binnen nu en een uur iets gan veranderen.

Ik probeer al 3 avonden de virtuele drive erop te zetten met alcohol of daemontools.

En dit wil maar niet lukken, iedere keer als ik de virtuele drive aanmaak dan is er alleen nog maar de HD te zien, het normale dvd-station is ook weg, en is enkel nog maar met systeemherstel terug te krijgen.

Alcohol doet het opzich wel, maar zodra ik probeer die virtuele schijf te maken is het helemaal over?

Een image of bin is wel te branden, en daarna te installeren, maar dat is niet mijn bedoeling.

Ik bent gewend om het image te laden in het virtuele station, en het van daaruit te bekijken of te installeren, dus maw een cd te besparen.

Maar dit is dus eigenlijk hetgeen waar ik dus nu mee in gevecht lig, want na het branden op cd of dvd lukt het wel.

Is er emand de de oplossing heeft?

WHOEHAHAHAHA.:biggrin::biggrin::biggrin:
maar mijn geduld met dat programma begint echt op te geraken!
Euh... het is geen programma maar een OS, en ook nog geens geen goed OS. Ik vergelijk het zelf met windows ME, die men toendertijd ook beter overslaan kon of bij 98 blijven totdat XP uit was.

Nu hetzelfde.... blijf bij XP of sla Vista over als Windows 7 uit is, dan gaat het geheid beter.

Nieuwere versie Alcohol? Ik heb geen probleem, maar in de tijd die je er inmiddels aan kwijt bent had je al een zeer tevredenstellende en eventueel ook nog wel getweakte XP draaien gehad.:biggrin:

Anyway, succes verder alvast!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan