Voipbuster niet zo "gratis" meer als gedacht?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.288
Punten
113
Leeftijd
61
Wist hier iemand iets van?

Ik heb het niet gezien tijdens de registratie, noch kan ik het terug vinden in de "terms of use", maar klaarblijkelijk hebben de Voipbuster gasten zich weer iets nieuws bedacht of hebben dat ergens verborgen staan gehad.

Wat is het geval?
De volgende email kwam vandaag bij mij in de inbox vallen:
========================================================
We would like to remind you that your VoipBuster credit will expire on 2006-04-11.
We advise you to use your credit before it expires and/or buy new credit so your current credit will not expire.

Kind regards,
VoipBuster Customer Services
www.voipbuster.com
=========================================================

Klaarblijkelijk moet je dus je credits gaan gebruiken, als je ze niet wenst te verliezen.
Doe je dat niet, dan ben je ze kwijt. In mijn geval 5 euro, maar dit is dus alvast een waarschuwing voor de mensen die later geregistreerd hebben en 10 euro hebben moeten storten.

Ikzelf ga fijn die 5 euro opgebruiken aan mobiele belletjes en dan hou ik het verder voor gezien met voipbuster. Binnenkort ligt hier toch een andere provider waarmee ik gratis kan bellen naar vaste lijnen in NL (alleen starttarief dan), dus geen voipbuster meer nodig.
Daarnaast is er ook nog voipstunt die nu nog gratis is en waar ik geen credit voor betaald heb.

Is te vinden op hun website!!
Als je je bel tegoed helemaal niet gebruikt vervalt deze na 120 dagen.

Maar als je even een mobiel nummer belt gaat de periode overnieuw in heb ik mij laten zeggen.

Voor VoipStunt gelden ongeveer dezelfde voorwaarden alleen kun je om te testen maximaal 13 gesprekken van 40 minuuten per dag voeren zonder beltegoed te kopen.

Dit is allemaal 1 provider en de voorwaarden verslechteren zeer snel.

Te vinden op hun website? Nou sorry, maar ik zie dat niet zo vlug en het stond er in elk geval niet toen ik registreerde.
Als ik op het forum bij hun lees is dit ook iets wat er later pas bij gekomen is.

Voipstunt heb ik geen credit voor betaald want dat was niet nodig op dat moment. Zal ik ook niet gaan doen.

Ik hoop dat het waar is dat als je een mobiel nr. belt (of in elk geval kosten maakt) dat de periode opnieuw in gaat, maar ik durf er aan te twijfelen gezien het gestelde in de email.

Daar staat dus dat ik mijn beltegoed moet (op)gebruiken en/of aanvullen om de periode weer opnieuw in te laten gaan.

Het is Engels en dat is dus een nadeel, de uitspraak "to use your credit before it expires", kan de betekenis hebben dat je het gebruikt, maar kan ook betekenen opgebruiken.

Dat er bij staat dat je en/of moet bijkopen maakt het niet echt duidelijker erop. Want ook dan kun je beide mogelijkheden in acht houden.

Weet jij toevallig een manier waarop of waar je kunt controleren of er een nieuwe periode begonnen is c.q. tot wanneer de huidige duurt?
Zoja, dan zou men bijv. 1x een mobiel nr. kunnen bellen en dan checken of de datum gewijzigd is, dan hebben we meer zekerheid of ze nu bedoelen opgebruiken of gewoon gebruiken.

als je de update van voipbuster doorvoort komt te staan hoeveel dagen je saldo nog gebruikt kan worden.

gr blokker

Inderdaad blokker. Dat geeft dus ook aan dat het iets nieuws is wat ingevoerd is, maar zo kunnen we in elk geval testen, thanks!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan