Volgens Mij Vallen Er Binnenkort Veel Kanalen Weg

Mooi zo loopt die van mij weer een paar maanden gelijk:)

Heheheh...!

@ crazymotha

Heb je nu al een tinzuiger???

Gr Fred.

Hmmz.. eerlijk gezegd zetten ze straks de klok weer een uur vooruit, niet terug. :biggrin:

Maar het resultaat is inderdaad dat het sneller donker word.:p

Ja je hebt gelijk, ik kom er altijd mee in de war...

Gr Fred.

Originally posted by Black Tiger
Hmmz.. eerlijk gezegd zetten ze straks de klok weer een uur vooruit, niet terug. :biggrin:

Maar het resultaat is inderdaad dat het sneller donker word.:p

Dat denk ik dus niet Black Tiger.
Klok gaat echt 1uur ACHTERuit hoor!!!

Op zondag 26 oktober 2003 's morgens verzetten we de klok van zomertijd naar wintertijd.
Om 3h zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 2h wintertijd.

pffffffffffff gaat echt terug hoor,, lekker uurtje langer slapen,, of taqs kijken hehehehehe.

Je kan ook eens kijken of het licht aangaat hier wel is niet zo donker blijf aardig wat licht houden mischien heeft het lampje alwel op slowakije gestaan lol

Scheelt voor de rsi in de vingers, in plaats van 2000 kanalen, 1600 kanalen zappen :)

Rolo

Originally posted by Rolo
Scheelt voor de rsi in de vingers, in plaats van 2000 kanalen, 1600 kanalen zappen :)

Rolo

Dat zijn er nog steeds er veel ja een uur langer zappen bij een uur terug :))))

In het donker zien ze je niet en als je zwijgt dan horen ze je ook niet .

Maar donker op tv word het niet .

gr,

Thewizzard

Even denken hoor, nu raak ik zelf in de war.:)

Voor de zomer moet het later licht zijn.
Als het normaal dus om 20.00 donker wordt, dan wordt het met zomertijd om 21.00 uur donker dus 1 uur vooruit met de geit.

Wintertijd word het weer eerder donker dus i.p.v. om 21.00 alweer om 20.00 donker dus klok terug.

Je hebt gelijk! :biggrin:

Ik telde vanaf 's morgens een uur later licht in plaats van 's avonds een uur eerder donker.
Dus 1 uur terug, 1 uur langer slapen, in mijn geval 1 uur langer met de pc bezig zijn.:biggrin:

BT volgens mij moet jij eens een paar uur goed slapen .
Ik raak zelf in de war van je wartaal :)

Originally posted by Black Tiger
Even denken hoor, nu raak ik zelf in de war.:)

Voor de zomer moet het later licht zijn.
Als het normaal dus om 20.00 donker wordt, dan wordt het met zomertijd om 21.00 uur donker dus 1 uur vooruit met de geit.

Wintertijd word het weer eerder donker dus i.p.v. om 21.00 alweer om 20.00 donker dus klok terug.

Je hebt gelijk! :biggrin:

Ik telde vanaf 's morgens een uur later licht in plaats van 's avonds een uur eerder donker.
Dus 1 uur terug, 1 uur langer slapen, in mijn geval 1 uur langer met de pc bezig zijn.:biggrin:

Als je nou gewoon onthoud, dat je in de herfst ??n uur langer in de kroeg mag blijven, maak je nooit meer deze fout

Om te onthouden!!!!!! In het amerikaans is herfst---fall....en lente---spring.....dus:

Spring foreward.....de klok vooruit
Fall backward.....de klok achteruit.

nu weten jullie het voor altijd!!!

groet van de Satrat

Vind het ezelsbruggetje van Satrat beter, ik ga nooit naar de kroeg namelijk.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan