volume regeling

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
805
Punten
113
Leeftijd
74
De settinglijst in mijn DM500 heb ik zodanig aangepast dat mijn vrouw slechts enkele knopjes hoeft de onthouden

Toets 1 om satelliet kanaal Baby TV op Hotbird te kiezen als het kleinkids oppasdag is (donderdag)
Toets 2 om Radio 10 Gold te kiezen

Daarnaast de volume regeling en de exit toets als ze per ongeluk een "menu" toetsje ingedrukt heeft.

Als ze nu schakelt tussen 1 en 2 dan vliegen de conussen zowat door de kamer.

Dit geldt trouwens voor meerdere kanalen die de huiskamer inschreeuwen, schijnbaar is het moeilijk een standaard in te voeren zodat alle zenders eenzelfde volume hebben.

Is er nu een manier om in de settinglijst een volume waarde mee te geven zodat het geluid van de Radio matcht met de TV.

Schreeuwen met een DM500? Dat heb ik alleen als ik van mijn Dream 500 naar de TV zap want die 500's hebben een relatief zacht geluid.
In de settingslijst kun je echter geen volume instelling meegeven.

het "geluidje" van de DM500 gaat in mijn Onkyo Versterker
6* 120 Watt
links midden rechts
linksachter midden achter rechts achter

en een subwoofer van 300 Watt

Hierop optisch de DM500 aangesloten

en als ik de volume regelaar van de Onkyo open draai dan staat zelfs de Thermopane bol.

Helaas geen istelling mogelijk.

Wat kan ik kwijt in dreamboxedit als ik de service details open onder functie "other parameters"?

Other parameters?
Waar zie je dat? Ik doe het als volgt. Ik open DreamboxEdit, dan selecteer ik een zender, en dan met de rechtermuisknop open ik "show/edit details" en dan zie ik de "service details".
Maar ik kom daar nergens de funktie "other parameters" tegen.:?

Op de pc hier staat de nieuwste versie, Dreamboxedit 2.02.

Sorry, mijn fout, ik zie ze nu wel.

Bij sommige zenders staat dat op :0:0 en bij anderen op :2:0 maar geen idee wat dit is, misschien dat Pet123 daar meer over weet?

het is ook laat of eh vroeg en dan gaan de oogklepjes ietsje naar beneden., Kijken of Pet 123 dit kan uitleggen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan