Voorstellen

S

satjac

Hallo iedereen,ik ben nieuw op dit forum en hoop hier iets op te steken en bij te leren.Ik heb nu een Sab Ultimate hd maar zou willen vernieuwen.Of een Clarck-tech et9000 of een x-trend et9000.Ik ben op linux vlak een leek dus hoop ik hier iets bij te leren om mijn keuze eenvoudiger te maken.Alle hulp is welkom.

mvg, Jac

Heej Satjac, allereerst welkom op Satellite Fun.

Je schrijft dat je momenteel een Sab Ultimate HD hebt. Dat is ook een HD ontvanger. Heb je een speciale reden om een ET9000 te kiezen? Het maakt overigens niet uit of hij van Clarke-Tech of Xtrend is want dat is exact hetzelfde, alleen een ander naamplaatje aan de voorkant. Hardwarematig is hij precies gelijk.

Maar ik ben meer nieuwsgierig over de keuze. Is je de VU+Duo bijv. ook bekend?

Voor hulp ben je hier trouwens aan het goede adres en gelukkig hoef je niet zoveel van Linux te weten, want zowat alles kun je gewoon via windows programma'tjes en een netwerkverbinding naar de ontvanger regelen.;)

Hey,Black Tiger

Ik ken de VU+ maar ik heb de Clarck-Tech zien spelen en de prijs vandaar mijn keuze voor de et9000.Support voor de SAB Ultimate is er bijna niet meer dus denk ik aan veranderen.

mvg,Jac

Dan neem ik aan dat je de Clarke-Tech om een of andere reden mooier vond want qua prijs liggen ze gelijk.;)

Doch zoals gezegd, veel hoef je van Linux niet te weten, de directorystructuur (althans dat deel dat je nodig hebt) zul je snel genoeg door hebben.

Maar normaliter werk je net als bij andere Linux ontvangers meer met windows programma's om ze te benaderen. Er zijn natuurlijk altijd mensen met linux ook op hun pc, die gebruiken dan linux proggies.

En voor hulp ben je hier in elk geval aan het goede adres!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan