vraag aan norton (symantec)

M

musli

Mijn vraag was:
11:03h, Dec 17 PST
het valt mij op hoe moeillik het is om andwoord te krijgen op een
vraag ik ben nu al een week bezig D M V e-mail en het bellen in uw
niet zo eenvoudige cq gebruikksonvriendellijke website en ik probeer
dit nu nog maar een keer voordat ik de moed opgeef
maar goed mijn vraag of opmerking;
in het programma internet security welke versie dan ook word er geen
rekening meer meegehouden dat in dit bekabelde land of het nu via upc
of de kpn(adsl) is dat er nog modems in computers zitten die we nog
gebruiken ivm bankzaken en in mijn geval voor girotellen omdat dit
toch nog steeds de veiligste weg is
maar wat nu als je een dial upje binnenhaald via de kabel die het
geluid van de modem uitzet en lekker contact opneemt met een telnr in
verwegistan a 1,50euro per minuut
nu weet ik wel dat je de modem tijdellijk kunt uitschakelen
maar er zijn ook duizenden die dit niet weten
norton registreerd dit niet omdat we hebben aangegeven adsl
is er nu geen optie in te bouwen dat de firewall dit beide
registreerd lijkt me toch niet zo moeillijk en maakt het product in
iedergeval nog completer
M V G
En als andwoord:Auteur: Technical Support
Datum: 07:28h, Jan 20 PST
Onderwerp: Re: modem I C M adsl

Geachte heer/mevrouw ??,

Dank u voor uw interesse in ons product.

Het beste laat u af en toe een anti spy software van bijvoorbeeld lavasoft,
genaamd: adaware lopen, vindt u o.a via de zoekmachine www.google.nl

Ik hoop u hiermee van dienst geweest te zijn. Voor verdere vragen sta ik u
graag ter beschikking.

Met vriendelijke groet,

J. Smid

Symantec Authorized Support
Wat een zooi daar DAT IS TOCH GEEN ANDWOORD en snel he duurt bijna een maand.
laat af en toe,2 dagen of 3? anti spy software draaien ,en in de tussen tyd maar een lekkere dial up hebben draaien voor een dag of 2.
wat een debielen daar

Je kunt inderdaad bij adaware ad-watch inschakelen als je surfbehoefte hebt. Dat blokt ook exe's (wat dialers meestal zijn). En adaware is best goed hoor!
Maar verder ligt het aan je os wat je kunt. Bij w2k kun je als user inloggen en dan kan ook alles geblocked worden bij 'verkeer op het net'. Bij xp weet ik niet, wellicht anderen wel.
Ik ben het met je eens dat het intussen een soort loopgravenoorlog is geworden surfers en 'misfits', so to say!
Grtz.

Zoals ik je toen al aangaf in die thread, je hoeft van die gasten niets te verwachten.

Heb er al zat slechte service ervaringen mee.
Scheelt niet veel en hun service is even slecht als die van C+.

Ben je een ander tijgertje geworden Black Tiger ?

Als je geen popup killer gebruikt dan steevast aanleren om na het surfen AD-aware te gebruiken. (gratis van lavasoft )
Sinds ik Zero popup en Ad-aware gebruik heb ik geen last meer van spam en dergelijke.
Twijfelachtige scripts en dialers worden geelimineerd tijdens het surfen.
Zero popup voorkomt ook het binnenhalen van spyware zoals dataminers,trackers ed. die je surfgedrag doorgeven en je daarna massa's spam opleveren.
Dankzij kabel en ADSL is een dialer vrij onschadelijk geworden.

Mijn tijgertje is inderdaad weer anders geworden, ik bekijk de zaken nu eens vanaf een andere kant.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik gebruik liever Spybot Search & Destroy, maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Ook de popupkiller (een andere) werkt hier perfekt, maar dat alles ontziet me niet van spam.
Wel is het weiniger geworden gelukkig en Mailwasher helpt daar ook erg goed in mee.

Dankzij kabel en adsl zijn dialers gelukkig vrij onschadelijk geworden, heb je ronduit gelijk in, vermits je tenminste geen modem meer in of aan je pc hebt hangen of anders goed oplet dat dit niet geactiveerd is.:)

Ik heb nog wel 'n extern 28K modempie (van Trust) te koop.
Of kijk anders eens op de PC dumpdag eind februari.
Als je die toch maar alleen voor girozaken gebruikt, is 28K toch meer dan voldoende.
Zit een aan- en uitknop aan.

Mannen het gaat er toch niet om dat er oplossingen voor zijn dat weet mijn zuster ook , maar het lijkt mij gewoon een mooie optie om dit in een internet sequurity programma in te bakken ,maar zoals je ziet word er gereageerd op een manier die je alleen maar kunt verwachten bij FUCK UPC.
Ik den er over om maar naar MC AFEE te gaan .
Ik zal in iedergeval het zelfde mailtje is naar hun sturen en even kijken hoe zij reageren.
Ik laat het weer weten.

Graag, alleen ben ik bang dat ook MacAffee niet van zins zal zijn om zoiets in te bouwen, maar proberen kun je uiteraard altijd.

Het valt me zwaar tegen van symantec (norton). Ik heb daar ook altijd een hoge dunk van gehad. Maar je moet ook niet naar een nederlandse vertegenwoordiger gaan, maar naar hun root waar hun vestiging is, en daar je verhaal doen ook over hun vertegenwoordiging in een ander land als je het er niet mee eens bent. Ze zullen altijd een internationaal mail adres hebben. Met die lui hier kom je toch nooit verder. Het lijkt meer een afvangnet.
Ik heb de ervaring dat als je direkt naar de bron gaat het meeste succes hebt.
Grtz.

Internationaal kom je ook geen steek verder.
Ben eens met die gasten bezig geweest. Het schiet gewoonweg niet op.

Een ander had ook een probleem, schreef toen internationaal aan, en kreeg als antwoord dat ie een NL versie van Norton had en zij hem dus niet verder konden helpen en hij zich maar bij NL support moest melden.
Het is gewoon een zootje ongeregeld bij Symantec wat dat betreft.

NOU het is bij MCAFEE niet beter ,probeer maar eens op hun website een tel of een e-mail adress in nederland te vinden.
M A W we zijn gewoon overleleverd aan de virus goden,de dial up terroristen ,en wij maar denken WE HEBBEN NORTON cq MCAFEE wat kan mij nu nog gebeuren.
Nou heel simpel een telefoonrekenig van 100 euries ,als je niet opppast.

Tja.... Amerikanen he... in Nederland begint dat ook al meer te gebeuren, ze willen wel geld verdienen maar lastige klanten te woord staan liever niet, dat kost teveel. :)

Misschien wil je nog bij AVG proberen ofzo? :biggrin:

Het valt me tegen. Ik had dit van de heren anti-virus bakkers niet verwacht! Als het zo is, is het goed foute boel.
Overigens is zonealarm ook zeer goed (maar hoe de support weer?).
Je kunt zoals gezegd ook steeds de modemkabel uitgetrokken houden, en pas in als je moet. Maar wat een gedoe!
Grtz.

Sorry, maar ik vind het vrij normaal. Een dialler is geen virus en het zou al grappig zijn als virussoftware nu ook al modempoorten in de gaten zou moeten gaan houden.

Vragen staat vrij, maar je moet het niet vreemd vinden mijns inziens dat virusmakers daar niet aan willen.
Dit is meer iets voor makers van trojanscanners of firewall.

Nu wil het feit natuurlijk wel dat Symantec en McAffee beiden ook firewalls maken, maar die zijn niet zo heel erg geinteresseerd in de thuisgebruiker, dat levert namelijk het geld niet op.

Zonealarm kende dit truukje wel naar ik begrepen heb van andere posters. Support? Geen idee, zal toch wel beter zijn dan Symantec denkelijk.

Natuurlijk heb je gelijk dat dialers in de strikte definitie van het woord geen virus zijn. Maar ze gedragen zich wel zo ongeveer hetzelfde. Ze kruipen je pc binnen, verstoppen zich, gaan in de registry zitten veranderen de modem instelling, schakelen de modem speaker uit, en proberen te bellen. Als je een modem gebruikt zul je de zaak continu in de gaten moeten blijven houden. Kortom het is een plaag! En ik denk dat zonealarm wellicht een zeer goed alternatief is.
En die support? In het verleden kreeg ik zelfs uit het buitenland per post software support als ik daar om vroeg. Wellicht is men tegenwoordig door internet (blijkbaar) tamelijk lui geworden. Ik weet het anders ook niet.
Grtz.

Die luiheid onstaat inderdaad steeds meer vanwege internet, steeds meer bedrijven en instellingen gaan er van uit dat "men" e-mail heeft.

Dat zal ook wel een beetje de oorzaak zijn van de lack aan support betreffende dialers in virusscanners of de desinteresse daarin. Ze gaan er van uit dat "men" tegenwoordig een kabel- of adsl-aansluiting heeft en vind modems antiek of achterhaald.

Zelfde reden dus ook waarom windows met support van 95 en 98 gaat stoppen. Kost allemaal geld en moeite, is achterhaald, niet meer interessant, te weinig aan te verdienen, vermoeiend.... etc....

Het algehele probleem dus van de tegenwoordige snelle flitsende tijd. :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan