K
koos
Ik heb een nieuwe muis gekocht draadloos de Ami Mouse 250SP Wireless Optical . Het probleem is dat de muis goed werkt met besturing systeem windows XP prof. Maar als ik naar een tijdje gewerkt te hebben op mijn pc en de muis weer in de lader doe dan wil hij niet meer opladen. Even de voeding er uit van de lader van deze muis en dan laad hij weer op. Heb verschillende muizen van dit type nu getest op mijn pc maar allemaal het zelfde.
In totaal 5 muizen. Heel vreemd vind ik dit omdat ik er vanuit ga dat niet alle 5 die muizen stuk zijn. Het is een muis die alleen op ps/2 muispoort kan worden aangesloten. Nogmaals de muizen werken prima alleen moet ik steeds de voeding er uit trekken om weer te kunnen laden. Laden gaat dan ook prima. Wie heeft ervaring hiermee of weet nog een tip?
Alvast bedankt.
In totaal 5 muizen. Heel vreemd vind ik dit omdat ik er vanuit ga dat niet alle 5 die muizen stuk zijn. Het is een muis die alleen op ps/2 muispoort kan worden aangesloten. Nogmaals de muizen werken prima alleen moet ik steeds de voeding er uit trekken om weer te kunnen laden. Laden gaat dan ook prima. Wie heeft ervaring hiermee of weet nog een tip?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: