vraag

P

ploeger

ken ik een router uit portugal ook in nederland gebruiken.
het is een d link .

waarom zou dat niet kunnen.
De voeding moet kloppen en de manual begrijpelijk.

Groetjes Bert

bert50 zei:
waarom zou dat niet kunnen.
De voeding moet kloppen en de manual begrijpelijk.

Groetjes Bert
oke bert50
bedankt voor je snelle antwoord.
gr ploeger

Misschien dat de wizzard om een setup niet goed werkt omdat de router misschien niet de instellingen weet van de providers uit portugal in dat geval zal je de setting zelf moeten invoeren.

Suc6,

;)
Nr.10

Maar dan omgedraaid, want het gaat om een Portugese router die dan wellicht de Nederlandse providers niet kent.:)

Vrij zeker trouwens, maar in feite is een router een router, dus die kun je binnen west-europa sowieso overal gebruiken en vrijwel zeker ook bijna of geheel wereldwijd.
Handig is wel voor Nederlanders als de taal van de firmware niet uitsluitend uit portugees bestaat maar ook Engels bevat ofzo.:biggrin:

Jij ben wakker, ik ben er vanuit gegaan dat hij (omdat hij nu in portugaal zit) een nederlandse router had.

;)
Nr.10

Ook van jou uit is portugal (waar ie zo te zien zit) toch net ff ietsje verder weg dan portugaal (met twee a's ), nummer10.

Verder gaat de vraag alleen ovver een router, maar bedoel je hier niet toevallig een modem / router, ploeger ?

Want dan kan het wel degelijk wat uitmaken vanuit welk land je m "importeert".
Meestal gaat dat dan niet veel verder dan een ander stekkertje, maar das dus wel iets waar je ff naar zou kunnnen kijken (als je het inderdad over een modem / router hebt).

Je hebt helemaal gelijk.

;)
Nr.10

Mooi plaatsje Poortugaal maar ja je zal er maar wonen.

Maar effe ontopic wat wil je met de router gaan doen want het moet gewoon werken in Nederland.

Ik maak wel eens mee hebben mensen een adsl modem router uit spanje of Frankrijk mee genomen was daar goedkoop zeggen ze en die moet dan in Nederland gaan werken vaak is dat geen probleem als ze maar PPoA of PPoE verbindingen kunnen maken indien dat het geval is KPN is 8/48

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan