Vraagje en hulp gezocht voor de oude man

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Als ik in Srilanka woon welke satellieten zijn dan met footprint op europa daar nog te ontvangen eventueel.....ben zelf ook al aan het zoeken maar vele handen maken licht werk...
Nee ik ga niet emigreren lol....

Sri Lanka ligt op 7 graden noorderbreedte en 81 graden oosterlengte.

Hingen die satellieten niet pal boven de evenaar?, dan moeten die dingen bijna naar beneden stralen. en 81 graden oosterlengte dat betekent achter de bol en vermoedeleijk is geen enkel europees gericht Satelliet daar te bekoekeloeren.

Sri Lanka is het punje dat onder aan India hing en afgebroken is.
En toen nog een beetje weggedreven naar het oosten.
Das inderdaad helemaal de verkeerde kant op voor sats die naar europa gericht zijn.
Dan zijn er natuurlijk wel de bekende zenders als CNN en dergelijke die gewoon overal te pakken zijn.
En zenders als Deutsche Welle en niet te vergeten BVN die ook goed verdeeld zijn over de wereldbol.
Maar dan is het verder al snel voorbij.
Dan ben je eerder op IP TV aangewezen als op sat.
Dus is er misschien een fatsoenlijke internet verbinding ?
Eventueel dat via de sat ?
Zal voor opa misschien niet zo handing zijn als een afstandbediening, maar dan heb je wel een leuk aantal zenders die te bekijken zijn.
Ik noem nog maar eens www.kanalenkiezer.nl

Ok ok ik snap het een beetje, dacht mischien via andere sats wat europees zoals hier op hotbird en telstar ik heb me eigen al de krampen gezocht tis allemaal azie wat de klok slaat...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan