Vraagje over disecq switch

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb sinds kort een Galaxis easy world ontvanger erbij,,

maar nu heb ik hem aangesloten op mijn Johansson DisecqC2/1 switch,, maar wat ik ook instel,, hij weigerd te schakelen van hotbird naar Astra.

Nu heb ik een gebruiksaanwijzing gevonden op het net voor deze ontvanger en daar staat onder technische gegevens:

LNB Kontrollm?glichkeit DiSEqC 1.1/
13/18 V +- 5% f?r Polarisationswechsel/
22 kHz f?r Ober- und Unterband/350 mA
Stromversorgung/ ?berlastgesch?tzt
27

Kan het er nu aan liggen dat ik een disecqC2/1 switch gebruik,,,

Bedoel zou ik nu een andere switch moeten kopen die die 1.1 zoals hierboven staat vermeld of maakt dat niks uit.

je hebt pm ik zal ff kijken of ik de goeie heb ok???

OK Pikkie,, laat het vandaag of morgenochtend effe weten hier of per mobiel anders kijk ik of ik er een kan kopen morgenmiddag want dan ben ik vrij.

Heb trouwens nog steeds die wireless keyboard van trust hier liggen,, meende dat echt hoor,, als je hem wil hebben kan je hem krijgen voor noppes uiteraard.

Trouwens nieuwe settingslijst zit er nu ook in,, dat werkte perfect.

Ok alles werkt nu perfect,, heb vanmiddag een andere diseqc 1.1 gehaald en die werkt perfect,, Allemaal bedankt hoor voor al die hulp die ik kreeg.

Pikkie jij bedankt he,, jij was de enige die een reply gaf en ook de goede oplossing gaf.

jij komt ook nog aan de beurt met je motor satratje

Sorry Jack ik had er geen meer leggen en was te laat met beantwoorden..

Alles werkt nu goed,, maar dat ding zapt zo traag als dikke st......
Duurt veel te lang voordat die beeld geeft en jokercam werkt ook al niet goed,, of kanalen bevriezen voor een paar seconden of hij ziet de joker niet meer,,
weet niet of dit normaal is voor deze ontvanger of dat het aan de software ofzo kan liggen,, probeer daar nu achter te komen op het satkinder board in mijn beste duits hehehe.

Ja ik ken dat ding niet geef de url eens in de pm ga ik ook ff mee kijken samen staan we sterk...

isse gestuurd,, en bedankt maar weer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan