vraagje???

D

daantje

hallo,
Ik heb een vraagje ,heb een humax 5400z met schotel van 110 en moter.
Maar nu kan ik wel de astra hotbird en de sirius en die andere astra en de turksat arabsat thor ontvangen, maar niet hispasat en panamsat ontvangen.
Heb ik dan toch de schotel niet goed staan ,want ik krijg hem niet.
Maar ik heb hem door iemand in laten stellen dus ik dacht dat dat wel goed zou zijn.
Is het de moeite waard om die satellieten toch nog te krijgen en zo ja wat zou dat kunnen zijn.
alvast weer bedankt

Panamsat weet ik niet, maar op de Hispasat zitten nog een aantal Spaanse zenders, waaronder de bekende Taquilla zenders en in een andere codering dan Secav1+ dus...... ja inderdaad.:)

ja maar mijn vraag is eigenlijk ook waarom ik hem niet kan ontvangen en de rest wel
zoals astra hotbird thor sirius en arabsat en turksat en die andere astra

Het feit dat je turksat wel kunt pakken, wijst erop dat je toch redelijk goed in de clarkbelt hangt.
Heb je vrij zicht op de hispa en welke satellieten westelijk van Thor kun je wel pakken?

Je noemt eigenlijk alleen satellieten op die op oost staan, maar wat ontvang je op west: Telstar 11+12, Atlantic Bird, Panam (2 posities), Intelsat? Met 110 cm moeten deze makkelijk lukken. Eigenlijk de enige die interessant is die kant op is Hispasat.

Greetzzz.

nee telstar en de rest wat jij zegt pak ik niet,zou dat aan de stand kunnen liggen en hoe kan ik dat veranderen want ik heb dat door iemand in laten stellen met een apparaat

die heeft dus een foutje gemaakt met het afstellen
je moet sirius als nulpunt gebruiken
Met de search zal je overspoeld worden met info hierover

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan