vraagje

K

kronovic

weet iemand wat er met heimatkanaal en de goldstar is ik krijg hem niet meer op mijn hummie en echostar met magic.
ik op nieuw laten zoeken maar niks.
alvast bedankt

Premiere gaat BetaCrypt eerder afbouwen

Met ingang van 16 oktober zal Premiere beginnen met het omschakelen van BetaCrypt (Irdeto) naar Nagra 2. Als eerste zal Premiere Goldstar omgezet worden.

In eerste instantie zou Premiere op 21 oktober starten met de omzetting naar Nagra 2, gezien interne omstandigheden is gekozen om op 16 oktober al te starten.

Overzicht wanneer de kanalen omgezet worden:
16 oktober Premiere GoldStar
20 oktober Premiere Plus Pakket
21 oktober Premiere Sport kanalen
22 oktober Pay Per View + Erotische kanalen
23 oktober Premiere Film (1-7)

Met deze stap hoopt men bij enkele honderduizenden ilegale kijkers het beeld op zwart te zetten.

Bron: DigiTV

Ik heb nog steeds beeld op goldstar en heimatkanaal...

Gr Fred.

Oh oh ,, Gaat ik geheid tel. krijgen van mijn ouders,, die keken elke avond,, oh is dat zo Fred,, kan hier niet checken op mijn werk.

Nog steeds geen schotel instalatie op het werk jack....?

Ik heb op het werk wel 4 schotels op het dak staan...hehehe

Gr Fred.

Wij hebben buiten schotels ook borden op ons werk Fred :)
En ook die staan zomers op het Dak(terras)

Moet ik toch opzoek gaan gaan naar een duitse vriendin (Helga) wil de Premiere kanalen niet graag missen.

Wij hebben ook borden op het dak,, maar heb al geprobeerd met kabeltje maar geen beeld :)

Misschien dat Helga nog een zussie genaamd Olga heeft voor mij hehehe.

Jodelahietieeeeeeeeeeeeeeeeeee

Wel net thuis en hetzelfde als met Canal,, goldstar werkt niet meer met een jokercam,, magic module erin en dan werkt het wel.

Shit jokercams zijn rijp voor de kliko,, helaas werkt een magic ook niet in mijn ouders ontvanger dus die moeten ze nu missen en zijn daar niet echt blij mee :(

deze info is belangrijk
op de humax 5400 zonder cam ook geen ontvangst
@jack
wat doet de joker cam bij jou ouders???
heeft iemand met een humax wel beeld met of zonder cam
gr dalton

Oops moet effe wat recht zetten,, mijn funkaart doet het dus ook niet op eenjokercam of magicmodule,, ook niet in mijn ontvanger.

Maar ik heb hier ook nog een titanium kaart waar ik de magic 6 in 1 file van MOD nog op heb staan en die werkt wel met goldstar tesamen met mijn magic module,, jokercam doet helemaal niks,, doet echt niks,, niet initialiseren ook,,zegt gewoon dat er een cam inzit zoals het hoort maar geeft gewoon geen beeld.

Ben benieuwd of die Magic cam + Titanium + 6in1 file van MOD ook werkt in Humax om Goldstar en Heimatkanaal te kunnen zien.

Frankie

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan