Vraagje

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Vraagje is het mogelijk op het board een speciaal titanium gedeelte te maken.?????
Veel mensen zitten nog met vragen staat nu onoverzichtelijk op overige...

Bvd....

Lijkt me niet, dan zou je ook weer een fun deel moeten gaan maken en een phoenix deel etc.
Verder spreken we op Duck niet over illegale zaken.
Op zich kun je wel over dingen praten, misschien dat eendenteam wel een apart "kaartenforum" kan maken, dan kan men daarin alles over allerlei kaarten bespreken zodat de overige coderingen niet vervuilt hoeft te worden.

Maar of dat sometime soon zal gebeuren weet ik niet, het probleem is namelijk dat zo'n forum in feite uitnodigt ook kaartinformatie te bespreken die niet in het beleid past.
Er zal dus meer controle op uitgeoefend moeten worden, en momenteel is er gewoon te weinig capaciteit voor controle.

Maar ik weet zeker dat Ducky je idee gelezen heeft en het bij eventuele plannen mee zal nemen in de overwegingen.

We wachten gewoon af..????????

Goed verwoord BT

Goed verwoord vind ik geen antwoord van duckteam op mijn vraag?????
Bt laat het aan jullie over.....

Sloeg ook niet op je vraag maar op hetgeen BT heeft geschreven, daarom stond er ook BT achter.

Verder spreken we op Duck niet over illegale zaken???????

Nou kan je alles wel weghalen denk ik mischien hou je nog een paar postings over..
Begrijp de drukte van jullie er niet over hoor het was maar een vraag..... het hoeft niet ik red me wel ben ik slim genoeg voor..

He pikkie, het wordt weer tijd voor de Febo....

Kalm an! Superbuddy.

GR Fred.

Hey dat moet wel superbuddy wezen hoor Twilight.

Biertjeeeeeeeeeee

Ja lekker febo met een biertje maar Buddy ?????? SUPERBUDDY LOl

Goed verwoord vind ik geen antwoord van duckteam op mijn vraag?????
In feite wel, als duckteam het goed verwoord vind, dan kun je daaruit opmaken dat men het met mijn tekst eens is.

Mijn tekst geeft aan dat er momenteel onvoldoende controlecapaciteit is en er over het idee ook nog nagedacht moet worden, concluderen kun je dan zeggen dat je idee nu wel bekend is, maar dat het verder afwachten is.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan