vraagje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij een zender handmatig de Video Pid kan ingeven.

Heb het geprobeerd met Dreamboxedit maar als ik dan de zenderlijst terug stuur naar de dreambox 7000 staat hij er nog steeds niet in.

ik zou best willen helpen maar dan moet ik wel een voorbeeld hebben.

Welke pid waarin?

ik heb net met openedit een willekeurige zender enkele pids ingevuld deze gesaved en naar de DM7020 gestuurd .

Daarna teruggelezen en de gewijzigde pids staan er nog in. Het lijkt dus te werken.

Heb je dit al met openedit geprobeerd?

Ik wil bij het Digitalalbum boeket op de 16 oost, die ik had ingescand bij 2 zenders de videopid invoeren want krijg op de kanalen XXX en 4X geen beeld alleen geluid, maar dat komt dus waarschijnlijk omdat de video PID niet word ingevuld,, daar zou dus moeten staan 2071 en 2081.

Bij de zenders Channel X en XX heb ik wel gewoon beeld en daar staat ook gewoon de video pid in.

Dus volgens mij heb ik geen beeld op die 2 zenders omdat de Videopid niet automatisch erin word gezet als ik die transponder in scan.

Niet dat ik er naar kijk maar wil het werkend hebben :)

Maar zal het vanavond nog even proberen met openedit kijken of ze er dan wel in blijven staan,, maar wel raar dat dat niet gebeurd met Dreamboxedit want die had in gesaved op mijn computer en daar staan ze nu wel in maar niet in mijn dreambox als ik hem terug stuur en mijn box weer opnieuw opstart.

Wat ik ook probeer maar het blijft er niet in staan,, dus ik weet het nu ook even niet meer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan