vraagje's

C

cora

een kennis van mij wil graag op drie verschillende plekken in huis kijken en wil graag in de kamer en in de keuken verschillende zenders kunnen bekijken
is er een ontvanger waarbij je 2 verschillende zenders kunt kijken
of is hij meerdere ontvangers nodig
kan dit op 1 schotel met een switch ertussen

b.v.d. Cora

Er zijn ontvangers met een zogenaamde twintuner waarbij het mogelijk is om naar twee verschillende zenders te kijken, dit wordt echter vaak gebruikt om naar het ene programma te kijken en het andere op te nemen.
Waneer je op bijvoorbeeld op de slaapkamer wil kijken zou je elke keer de AB moeten pakken om te zappen snap je?
De oplossing is dan ook 1 schotel met een lnb die meerdere uitgangen heeft voor de diverse ontvangers ter plekke.

Geen dank graag gedaan.

Er is ook nog de pace (sorry...) puma.
Dat ding heeft ook nog es 1 seca decoder aan boord die beide tuners kan bedienen.
Dat betekent dus dat je met 1 kaartje naar 2 verschillende nederlandse kanalen kunt kijken.
En ik denk dus dat je kennis daar es naar moet gaan kijken.

Ik heb dat ding nog niet in levende lijve mogen aanschouwen, en weet dus niet hoe goed ie is.
Maar toch..

Even reageren op het hele verhaal.Ja het is mogelijk om met 1 ontvanger naar 2 verschillende tv kanalen te kijken d.m.v. de Pace Puma twin tuner.Bij deze ontvanger wordt een remote blaster en een 2e AB bij geleverd zodat men vanuit de slaapkamer kan zappen.Werkt goed.

Heel leuk allemaal maar wat krijg je dan open met zo'n puma?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan