@ Parabolica, ik persoonlijk zou Floortje vervangen voor Yolanthe, maar voor de rest prima idee.
B.
B.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ga je dat overleven denk je? We worden ouder kerel, triootjes op onze leeftijd, weet niet of dat nog verstandig is
Hij wil er ook alleen maar tussen in slapen. De rest is te vermoeiend.
Hahaha niet in het Boetsenbos. Daar hebben wij vaker gejaagd en ook niet in staat geweest de bosnimfen te vangen.maar in de buitenlucht krijg ik ze wel te pakken.
Hahaha niet in het Boetsenbos. Daar hebben wij vaker gejaagd en ook niet in staat geweest de bosnimfen te vangen.
Dus meer slaapkamers....
Terschelling. Ik had een een buitenlandse eiland kunnen kiezen@Peer rottummerplaat?
het is van de zotte wat daar allemaal gebeurt, mijns inziens door mis-management waar de toeristen nu de dupe van worden
Hahaha, beter daar dan hier.dan de wegen onveilig maken met een camper die we daar gehuurd hebben...
Daar zit het knelpunt. Consumenten willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Vliegen is eigenlijk te goedkoop geworden om personeel goed te kunnen betalen. Ik heb een tijdje terug een artikel gelezen over de werkdruk van de koffersjouwers gelezen. Hard werken voor een minimaal salaris. Dat zijn dus geen baantjes waar makkelijk personeel voor te vinden is, mits het salaris zo blijft.Ik denk dat het nooit is uitgevoerd i.v.m. de hoge kosten en de kleinere winstopbrengsten door de steeds grotere concurrentie van budget luchtvaartmaatschappijen en andere Luchthavens.