Waar is event channel van canal digitaal gebleven

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
Een tijdje geleden is eurosport 2 veranderd, waardoor de motor gp niet meer kon worden bekeken. Na commentaar van abonnees heeft canal digitaal besloten de oude eurosport 2 (tijdelijk) via Event Channel uit te zenden. Dat heeft altijd gewerkt, echter sinds kort hebben we geen enkel beeld meer op Event Channel (astra 3, 11914, H, 2/3, 29900). Recent zijn enkele veranderingen bij canal digitaal zenders toegepast (zenders verplaatst (Eurosport 1 HD, Eurosport 2), symbolrate veranderd e.d.), maar we hebben niks gelezen over veranderingen voor Event Channel. De vraag is dus: waar is Event Channel gebleven?

Misschien is ie verdwenen, ik zie hem ook niet meer staan in de laatste nieuwe frequentielijsten van Hans settings.

Bij CD was dit per 29-05-2015 te lezen. Maar de frequentie voor dat eventkanaal was toen ASTRA 19,2 ? 12.721 ? H ? 23.500 ? 2/3 en niet Astra 23.5 E?

En op deze frequentie zit in mijn settingslijst Eurosport 2 (Ger). Ik kan alleen niet testen of er ook beeld op is.

Dat wat canal digitaal op 29-5 schreef was ons bekend, immers we schreven ook dat eurosport 2 voorheen via het evenementenkanaal werd doorgegeven. Maar de zender lijkt verdwenen, terwijl wij niks daarover van canal digitaal hebben gelezen

eendenteam zei:
Dat wat canal digitaal op 29-5 schreef was ons bekend, immers we schreven ook dat eurosport 2 voorheen via het evenementenkanaal werd doorgegeven. Maar de zender lijkt verdwenen, terwijl wij niks daarover van canal digitaal hebben gelezen

Maar CD zou dus Motor GP via Eurosport 2 (GER) doorgeven en die is (nog) te vinden op de frequentie in mijn bovenste posting. Theoretisch kan het evenementenkanaal even veranderd zijn in Eurosport 2 (GER). Alleen op LyngSat komt EP 2 (GER) niet meer voor in het pakket van M7.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan