Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Heeft iemand een linkje naar een up-to-date programmagids waarin de filmkanalen van o.a. Sky UK en IT, C+ France, Premiere etc. wekelijks verzameld worden?
Waar heb je die voor nodig....; voor een enigma2 ontvanger?
Zo ja, dan kun je beter via EPG kijken (7 dagen vooruit) middels een plugin van rytec, ook wel bekend onder de naam EPG Import og XMLTV-Import, die kun je zo instellen dat alleen de providers EPG worden gedownload die jij wilt (je kunt de beschikbare) sources dus zelf aangeven ?n je kunt het laten doen (via een tijdinstelling) wanneer je het wilt; bijvoorbeeld 's nachts, zelfs als je dreambox in standby staat, wordt die op jouw verzoek al dan niet geactiveerd zodat de data gehaald kan worden. EPG data update geschiedt dus via internet. Samen met suomipoeka plugin (waar ik de box weer mee in stand by laat zetten na het ophalen via internet van de EPG data) werkt het hier prefect !
Overigens die plugin werkt ook prima in de nieuwste openembedded image (oe 1.6); wat een genot die image veel beter dan die oe 1.5.
Djw, dit alles gebruik ik regelmatig.
Maar................in het verleden had ik een site die een wekelijkse listing van de films op 1 pagina gaf. Die kan ik niet meer vinden, vandaar de vraag.
Ah je bedoelt dat je het liefst alles op 1 webpagina wilt hebben.
Wellicht heb je (en anderen ook) hier of hier iets aan?
Wie weet komen er nu nog meer URLs...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.