hm, dus als ik achter de schotel staat, komt eerst hotbird dan astra 1 en daarna astra 2 (laatste iets hoger ingesteld) ?
montage van de winkel is volledig de mist in gelopen, de 'installateur' kon niet meer ontvangen dan ik (ook weer uren bezig geweest)
vroeg wel poen voor de 'dienst' maar dat heb ik hem niet overhandigd omdat het nog slechter was afgesteld dan toen ik er mee bezig was.
het was mij eigen schuld, "je hebt geen vrij uitzicht, er staat een 'schuurtje' in de weg" (3 etage, noemt hij een gevel een schuurtje, maar goed) "wel geprobeerd maar niet gelukt, niet onze schuld" terwijl ik dit toch echt nadrukkelijk in de winkel een paar dagen toen ik het spulletje kocht, heb nagevraagd "schotel is groot genoeg, je hoeft je niet druk te maken, komt goed"
schotel is volgens 'installateur' te klein.. leuke winkel om je spulletjes te kopen, niet al te duur, en je krijgt veel gratis als je een set koop (moet je wel de juiste verkoper hebben) had een gemoedelijke sfeer, alleen 'die' installateur wil je liever niet aan je schotel hebben hangen.