Waar vind je mijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rat2002

Ik krijg nu veel PM met daarin de vraag waar mijn site te vinden is, dit is vrij eenvoudig want onderaan mijn bericht staat een knop met daarop WWW, als je die aanklikt kom je vanzelf op mijn site.
Tevens hoef je niet via PM een wachtwoord te vragen, dat kan terzijnertijd op mijn site wel en dan alleen voor de mensen die hobbyisten zijn en niet van de file bedelaars!!!!!!!

Ik heb gesproken......

Ps, niet weer van die negatieve onzin gaan uitkramen hier tenzij het positieve kritiek is!!!!!

Zo .... Meneer Rat .
Er is me nog iets niet helemaal duidelijk ... dus jij bepaalt wie er " File bedelaar " is en wie " Hobbyist " .... Mmmmh .... toch knap !
En waarom is er een wachtwoord gekoppeld aan een IP Adres ?
Dat zou betekenen dat wanneer ik inlog op een andere plaats achter een andere PC niet in kan loggen ,mooi verhaal !
Nou ja ... zie maar ... veel plezier !

Cya ...

wat je ook kan doen is naar de bibliotheek gaan... en daar dan inloggen

Het wachtwoord koppelen aan een ip adres is geen vreemde zaak, zo voorkom je dat wachtwoorden worden doorgegeven aan anderen en jan en alleman kan komen kijken.
Een stukje eigenbescherming dus, en een stukje bescherming tegen vrijschakelaars. Dat hij zelf bepaald wie dat wel en niet is, is zijn goed recht, het is ook zijn site, alleen......

Dat strookt wel in tegen de originele uitspraak van Rat dat het voor iedereen publiek gegooid zou worden, en dat zie ik dus toch dan als bescherming tegen niet alleen vrijschakelaars maar ook tegen de providers.:)
En als dat dus zo blijft, dan is mijn statement dat niemand effe zomaar alles vrij kan gaan gooien op een site zonder offline gehaald te worden toch juist gebleven tot nu toe.

Hoe dan ook, ik vind het toch leuk van Rat dat hij het op die manier opzet, in elk geval in eerste instantie en nu ook een datum noemt. We blijven benieuwd.

Ohja Rat... je gastenboek werkt niet, wilde eens hallo zeggen maar helaas... 404 page not found.

Ohja, verder zou seca2 ook open gegooid worden, jammer dat het nu alleen Seca ontvangers betreft. Komt de rest misschien nog dan?

ben bezig met meer, kan daar nu niets over zeggen, en wat betrft dat ip en wachtwoord, ik ben gewoon benieuwd wie er komen kijken..... das niets nieuwes, zie het maar als een stukje zelfbescherming.

Wat betreft dat ik uitmaak wat bedelaars zijn of niet... iemand die daar juist een reactie op geeft is wat mij betreft geen hobbyist, kom dat met positieve kritiek, daarbij komt nog dat ik geen namen noem met wie bedelaars zijn of niet alleen wie de schoen past he..............

hiephiep

eindelijk dat iemand eens iets durf
maar komt er voor humax ook nog wat op jou site heb wel een matrix reloadert kan ik daar dan ook wat mee en heb een philips.
dus kan allekanten op

denk dat je er een hoop mensen mee gelukkig maakt

grtz klinker

Originally posted by heideroos
ik hoop, net als velen met mij, denk ik.
ik hoop het ook ? maar we wachten het maar af
en ik hoop dat er nu niet weer mensen zijn die beginnen tezeuren als de site iets lateropen is

Rat ... ik denk dat je jaren gebruik hebt gemaakt van o.a. mijn files !

Geen Hobbyist ... Ik ?

Cya ...

mooie zuster heb je.

ik mis de asscom nog uit het rijtje

dit lijkt erop succes rat

gr hatz,

@ green Hornet

Ik heb NOOIT gezegd dat jij geen hobbyist bent of wel soms? Ik heb alleen gezegd dat ik de site heb beveiligd mede om dat ik anders alleen maar voor file bedelaars bezig ben en zeg nu zelf, hoevaak ben jij dan al niet benaderd om maar kant en klare files voor iemand te maken????

De echte hobbyisten weten van zichzelf wel wie dat zijn, dat jij er nu op in ging was voor mij zoiets van dat je niets anders dan een bedelaar kon zijn, of neem je het voor dat soort mensen op hier?

Waar het om gaat is dat je als hobbyist niet gaat zeuren, omdat jeweet wat voor werk er in gaat zitten.........

het is wel lastig namelijk niet idereen heeft een vast ip
als je geen kabel of asdl heb is dit wel lastig voor somigen
die net zo goed hobbyisten zijn toch ???

ik kan niet iedereen gelukkig maken, ik ben er mee bezig, diegene die geen vast ip-adres heeft heeft evn pech, die moeten nog ff langer geduld hebben......

Hopenlijk jullie begrip daarvoor

Het is OK Rat ... !

Maar wat me het meeste stoort is de opmerking "Vrijschakelaars"!

Kijk als je iets Upload(zoals in het verleden) dan doe je dat bewust om met iemand te delen .

Ik zelf vond het wel fijn als het uitgevogeld was en een ander kon er van meegenieten ,(Dat het zo uit de klauw gelopen is heeft niemand kunnen voorzien) dat heet dus tegenwoordig "Vrijschakelaars"!

Ik bedoel als je wat te melden of te delen hebt bescherm je dan tegen de gene die klein geld probeerd te verdienen met jouw inspanningen !, maar ga nou niet iedereen gelijk "Vrijschakelaars" noemen want dat zijn we in principe allemaal !

De bedelaars die vragen om files zijn geen haar slechter dan de rest maar weten waarschijnlijk niet beter maar krijgen wel de zelfde kick van " Hee ... het werkt ! Whoooo ! " Dus een beetje minder arrogant want zijn wij niet allemaal zo begonnen ? En is het niet de doelstelling om elkaar te helpen tegenwoordig op het Duckboard ?

Ik snap best dat hardnekkige "bedelaars" er niets voor doen maar die heb je er zo uitgefilterd toch ? tenminste ik wel !

Verder, begrijpen we elkaar nu ? Succes met je Site !

Cya ...

Ziet er goed uit ,ga door ik heb (helaas)een vast ip dus ik kan er binnekort gebruik van gaan maken,ik wacht met spanning af.
Hopelijk veel productive hobby collega,s ,en geen auwehoeren.
Geluk toegewenst van japio ziet er goed uit,een waar genoegen om naar te kijken

Green Hornet, ik ben het niet met je eens. De term vrijschakelaars is terecht, maarja, dat is een andere discussie.
Het is alleen zo dat lang niet iedereen zich die term moet aantrekken omdat ie op lang niet iedereen van toepassing is.
Maarja, zoals ik al zei da's een andere discussie.

Rat keep up the good work!

Ik kan van mijzelf zeggen dat ik een hobbyist ben.
Ik kan ook zeggen dat mijn kennis ernstig tekort schiet om zelf files te maken.
Ik hoop dat ik zeker wel welkom ben op de site van Rat, al is het om te weten wat er te koop is in deze wereld.

Als ik gebruik maak van de files die er zijn, maakt mij dat dan een filebedelaar? of een vrijschakelaar?
Misschien, als je mij zo wilt noemen, ik denk persoonlijk alleen dat men mij helpt, en ik help hun... met wellicht andere problemen...
ach, ik wens iedereen een open 2004!

G

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan