@pikkie Hmmm ik weet niet of het gezeur is,ik zal het zo stellen:
We willen hobbyen en over de hobby praten,logisch toch daar is het een satboard voor.
Wat mag niet:
Keys of links naar keysites(kan ik begrijpen)
wat mag nog meer niet:
praten over hoe een funkaart werkt of hoe je hem moet programeren
praten over irdeto 2,seca 2 en hoe het misschien in elkaar steekt,praten over nieuwe zenders die onder een codering vallen,firmware die kanalen kan vrijschakelen,links naar sites die die firmware voeren,over ci die meerdere coderingen aankunnen en hoe ermee te werken.Wat blijft er dan over.
Praten over fta zenders en hoe mooi je decoder is,niet praten over kaarten cloons,hoe een kaart te programeren en eigenlijk alles wat gecodeerd is,je weet niet of het nu wel mag of niet,ik denk dus niet,over files praten is al helemaal taboe(maakt ook niet echt uit want die zijn toch wel te vinden).Dus om eerlijk te zijn valt er eigenlijk niet meer zoveel te praten over de hobby en hoe bijvoorbeeld iemand vordert met onderzoek naar bepaalde coderingen en zo valt de steun ook weg,want soms weet jij iets niet wat een ander wel weet,en het gaat er niet o,m of je nou wel beeld hebt of niet,juist de achtergronden van iets valt juist niet meer te bespreken(hobby).Files kan iedereen wel vinden en keys ook als je goed zoekt,maar ik vind juist dat element hobby verdwijnt nu doordat je over geen elke codering meer kan praten.Zeg jij maar dat het anders is,maar ik vind dat de onderwerpen die ik nu gezien heb je weinig leren,en om het duidelijk te maken het zal mij echt worst zijn of ik nu wel of geen beeld heb op filmnet,maar ik vind het wel leuk om de coderingen en de achtergronden te leren kennen,maar ook dat valt in weze niet meer te bespreken,jammer.Het is bijvoorbeeld ook leuk om een file te bespreken en hoe die opgebouwd is en net als toen de attacks van canal + er waren om te onderzoeken waar dat dan aan lag,dat is de hobby,maar moet wel besproken kunnen worden,anders is er geen gein meer aan.