waarom bericht triple x verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
zat een kleine verwijzing ----->bron.
in de topic. bronvermelding is anders netetiqet maar dit
kan blijkbaar niet meer.
ik heb kennis genoeg maak me er niet druk in.

nederland het land van vrijheid en koffieshops
is ooit wel anders geweest))

heb wel begrip voor de situatie maar moet er daarom nog
niet mee akoord gaan.jullie zitten in een dwangbuis dat
dit dan nog op het net gebeurt is hellemaal over de top
en dat allemaal voor die *** firma en het feit dat dit in nl
gebeurt.

ik heb er maar ??n woord voor vrijheidsberoving.
voor de begingende hobyist??? zal niet makkelijk zijn.

greetz rizzla

Hmmm ik heb er maar ??n woord voor,dit is werkelijk bullshit,er mag werkelijk niks meer gezegd worden,dit is geen hobby meer zo,en eigenlijk niet meer te doen zo.Je weet gewoon niet meer wat je nu wel mag zeggen en wat niet.Dat triple xxx moet zelfs nog opstarten (de zender) en het onderwerp is al verbannen.Belachelijk gewoon.Ik kan best begrijpen dat de zaken wat moeilijker liggen,maar op deze manier censuur uitvoeren,gebeurt alleen in china of in het vroegere oostblok.
Ik denk dat ze bij duck toch nog maar eens te raden moeten gaan of ze zo wel door willen gaan,of wat meer risico durven nemen en eventueel proberen op een buitenlanse server gaan zitten,of gewoon stoppen,want ik denk dat als dit lang duurt iedereen toch langzaam vertrekt.Enkele zijn al vertrokken van het board,iets wat ik erg jammer vindt,maar iets wat ik langzaam aan goed begin te begrijpen.Ik vindt wel dat wij ons als nederlanders toch aardig laten inpakken,waar wij toch juist als de mensen bekent stonden die juist erg vrij waren is dit toch duidelijk wel verandert en laten we onze hoofden duidelijk hangen naar wat de grotew firma`s ons voorschijven.Helaas lijkt het net als in de politiek dat de vrije meningsuiting en praten over een hobby nu toch verleden tijd is in Nederland.

De eendjes hebben e.e.a. nagekeken. Maar als jullie dat bericht bedoelen waar triple x gegevens in staan dan is dat bericht niet verwijderd maar verplaatst. In het laatste geval: het bericht staat nu hier.

Als dat verplaatste bericht wordt bedoeld dan in het vervolg a.u.b. eerst beter kijken en dan pas dergelijke reacties zoals hierboven plaatsen ! Bovendien is er op het board ook een search-funktie. Aan de hand van de reacties, vragen e.d. merken de eendjes dat deze mogelijkheid veels te weinig wordt benut.

Waaruit maar weer blijkt dat het oude board mijn inziens toch een stuk beter was.Ten eerste vind ik dat zoals het board eerst was waar alles onder ??n catagorie viel juist de charme van het duckboard,en veel gezelliger.Nu moet je wel tien catagorien af en als berichten dan ook nog een verplaats worden is het helemaal niet meer te volgen.Het valt mij dan ook wel op dat meer mensen er veel moeite mee hebben,maar als het aan mij zou liggen,geef mij de oude duck maar terug,veel gezelliger,dat board met maar drie catagorien sat,seca2 en off topic!!!

@tweety e.a.

Nu steek je ergens anders op in. In je eerste bericht heb je het over bullshit e.d. en dit mag niet en als dat ook al niet mag etc.
Dat is een heel andere strekking.

Vervolgens geven wij een verklaring en spreken daarmee - VOLKOMEN TERECHT - tegen wat jij hebt beweerd en zie daar jij gaat een andere weg in....

Wij zijn van mening zijn dat keer op keer duidelijk blijkt dat een aantal users niet goed kijkt. Een bericht waarin de frequenties e.d. van een zender in staan, zoek je o.i. echt ik het forum waar het bericht nu staat.

Wij kunnen er niets aan doen dat er nog steeds users zijn die alles maar klakkeloos in Duckforum plaatsen. Wij vinden dat jammer.

Natuurlijk kun je discussi?ren over de oude indeling en de huidige. Deze discussie leidt tot voor- en tegenstanders. We gaan daar op dit moment niet verder op in.

Als we elkaar nu eens helpen en niet bijna constant over het beleid op dit board praten, dan komt er (nog) meer zinnige informatie op het board waar users wat aan hebben i.r.t. hun hobby.

Helemaal mee eens, oude systeem van postings wordt veel beter bekeken en interesante postings komen steeds weer boven te staan, veel gezelliger ook

Niet alleen is Duck terug op het sat4al niveau maar heeft ook zelfs de posting stijl overgemen.

Don't chance a winning team !!!

Jammer, jammer naar mijn mening

Gr. Lagos

Ja dat is omdat de mensen gewend zijn om in het duckforum te discusieren en niet in tien subcatagorien en ik kan ze geen ongelijk vinden.Ik zelf vond eigenlijk wel dat er zat boards met sub catagorien waren,dus waarvoor moest er daar nog ??n bij,het was toch goed zoals het was en dat was gewoon de charme van het duckboard,en het is niet het onderwerp veranderen,want zoals je zag viel ik niet alleen over het verwijderen van sommige mensen hun verhaal maar ook over het editten te kust en te keur,en dan ook nog het verplaatsen van berichten,dit doet mij erg veel aan andere boards denken,waardoor ik vindt dat duck toch aardig zijn charme heeft verloren.Ik vindt juist dat ieder board een ander gezicht moet hebben,niet zo`n eenheids hap met alles hetzelfde.

Zoals Duck al zei, er kan over gediscussieerd worden, het verandert niets aan de huidige situatie.
s4a heeft de Satfun stijl overgenomen en ga zo maar weer verder terug en terug en terug etc.
De stijlen zijn ongeveer hetzelfde.

Duck heeft nu gekozen voor overzichtelijkheid. Je kunt er happy mee zijn en dat zijn er ook een hoop, of je kunt er minder blij mee zijn, en dat zijn er ook een hoop, je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken.

Persoonlijk ben ik weer een voorstander van overzichtelijkheid, maar heb begrip voor degenen die het rommelige geheel leuker vonden.
Het verandert echter niets aan de indeling dus het heeft ook weinig zin om hier weer over te gaan discussieren.
Dat wilde ik maar even kwijt.

Er wordt gewoon teveel gediscussieerd over onzinnige dingen en te weinig aan de hobby gedaan door sommigen.

Hmm ik ben even weg geweest,dus misschien heb ik het gemist,maar dan ben ik benieuwd of dit inderdaad wel ter discusie is geweest en of er misschien wel gevraagd is of de meeste mensen er inderdaad,nu ze het een tijdje zo gehad hebben er wel blij mee zijn met de nieuwe indeling.Omdat het ene board met zo`n indeling werkt,hoeft dat per definietie niet te betekenen dat de oude manier rommelig was,want juist op die manier kon je juist gelijk zien of er een nieuw onderwerp was en meepraten,en hoefde je niet tien catagorien door te spitten,waar ??n en hetzelfde onderwerp dan ook nog eens verdeelt is geraakt in verschillende sub catagorien.Ben benieuwd of er zoiezo wel is gevraagd wat mensen er van vinden,dus bij deze ook al is het misschien al gevraagd,wat vinden de lezers en gebruikers van deze indeling of de oude duck indeling.
Ik zelf ga voor de oude indeling.

Hmmm kan trouwens aan mij liggen ,maar ikzelf heb ook het idee dat op het board toch steeds minder reacties verschijnen,de oude gezellige babbel en hobbytijd lijkt echt voorbij,of beeldt ik het mij in.Ben trouwens ook benieuwd wie allemaal de pijp aan maarten hebben gegeven,want ook dat heb ik een beetje gemist,met een maand geen internet.

Het is ff wennen maar voor mij maakt het voor de rest weinig uit alleen jammer dat het zo streng is geworden.

Jongens kap nou eens met dat gezeur jezus gaat eens wat zinnigs proberen en kom dan terug, ik wordt hier moe van en denk de eendjes ook.

Zal het nog een keer uitleggen wie betaalt de boete????? die via de rechter kan worden opgelegd....
Wie betaalt de advocaat die voor duck moet gaan werken?????

Denk nou eens even na en tweety zet die zonne bril eens af en ga je eens bezig houden met de hobby ...

Zo ik ga weer fijn met mijn kaartjes kijken en spelen mischien vind ik de troef wel....

En het is hier zeker niet donker op mijn beeldscherm....en tv

Nou het gaat mij eigenlijk nu om het board,als ik dan zo naar de onderwerpen kijk en wat ik er eigenlijk mee bedoel,dan zie ik bijvoorbeeld een vraag over de pentacard,maar dat zelfde onderwerp zie ik dan ook weer bij seca etcetera.Wat ik mij daardoor een beetje afvraag,vroeger stond zo`n onderwerp gewoon in het duckforum en kreeg je meestal antwoord,nu moet je dat dus maar afwachten,of je verwacht dan het antwoord in het duckforum,maar is die ondertussen misschien allang beantwoord onder seca of irdeto of noem maar op.
Conclusie,het is veel onoverzichtelijk,als dat het geweest is.Vernieuwing hoeft niet pers? ook verbetering in te houden.

Dat kun je dan wel beweren tweety ik vond het eerst juist onoverzichtelijker doordat er steeds weer vragen gesteld werden die er al tig keer opstonden.

Er is overigens nog niet gevraagd hoe het bevalt tot nu toe daar is de tijd tekort voor.
Wil je zoiets gaan doen zul je toch eerst een paar maanden moeten draaien zodat iedereen gewend er aan is.

Er zijn zeker ook genoeg voorstanders voor de oude indeling, maar er zijn er ook genoeg voor deze indeling.
Denk niet dat Duck er nog een poll over gaat houden.

Als je over een aantal maanden nog actieve leden overhoudt, want het wordt hier wel aardig rustig.

@pikkie Hmmm ik weet niet of het gezeur is,ik zal het zo stellen:
We willen hobbyen en over de hobby praten,logisch toch daar is het een satboard voor.
Wat mag niet:
Keys of links naar keysites(kan ik begrijpen)
wat mag nog meer niet:
praten over hoe een funkaart werkt of hoe je hem moet programeren
praten over irdeto 2,seca 2 en hoe het misschien in elkaar steekt,praten over nieuwe zenders die onder een codering vallen,firmware die kanalen kan vrijschakelen,links naar sites die die firmware voeren,over ci die meerdere coderingen aankunnen en hoe ermee te werken.Wat blijft er dan over.
Praten over fta zenders en hoe mooi je decoder is,niet praten over kaarten cloons,hoe een kaart te programeren en eigenlijk alles wat gecodeerd is,je weet niet of het nu wel mag of niet,ik denk dus niet,over files praten is al helemaal taboe(maakt ook niet echt uit want die zijn toch wel te vinden).Dus om eerlijk te zijn valt er eigenlijk niet meer zoveel te praten over de hobby en hoe bijvoorbeeld iemand vordert met onderzoek naar bepaalde coderingen en zo valt de steun ook weg,want soms weet jij iets niet wat een ander wel weet,en het gaat er niet o,m of je nou wel beeld hebt of niet,juist de achtergronden van iets valt juist niet meer te bespreken(hobby).Files kan iedereen wel vinden en keys ook als je goed zoekt,maar ik vind juist dat element hobby verdwijnt nu doordat je over geen elke codering meer kan praten.Zeg jij maar dat het anders is,maar ik vind dat de onderwerpen die ik nu gezien heb je weinig leren,en om het duidelijk te maken het zal mij echt worst zijn of ik nu wel of geen beeld heb op filmnet,maar ik vind het wel leuk om de coderingen en de achtergronden te leren kennen,maar ook dat valt in weze niet meer te bespreken,jammer.Het is bijvoorbeeld ook leuk om een file te bespreken en hoe die opgebouwd is en net als toen de attacks van canal + er waren om te onderzoeken waar dat dan aan lag,dat is de hobby,maar moet wel besproken kunnen worden,anders is er geen gein meer aan.

Als jullie de "View new postings" optie gebruiken, mis je helemaal niks. Dan zie je een overzicht van alle postings die gedaan zijn sinds je laatste bezoek. Dit veel handiger dan alle forums af te gaan zoeken, terwijl langs de andere kant er meer overzicht is gekomen door deze nieuuwe opzet. Mensen die iets willen weten over Dreambox bijvoorbeeld kunnen nu direct zoeken in hun 'eigen' forum zonder alle andere postings die niks te maken hebben met hun interesses.

Veel beter zo, deze opzet is prima!

M_Z

Oke, ga het dan nog 1x zeggen.
Wat mag niet?
1.) plaatsen van links naar keys en keysites en sites met illegale informatie (idem voor board)
2.) Vragen naar fun en andere files
3.) bespreken hoe een file is opgebouwd

Wat mag wel?
Praten over alle coderingen, de techniek erachter, en ook over nieuwe zenders die weer onder een andere codering vallen.

Het behoort NIET tot de hobby om te bespreken hoe een file is opgebouwd en hoe hij attacks opvangt, want dat komt pas op de allerlaatste plaats.
Daarvoor moet je eerst de codering en de techniek daarachter kennen en de meesten hebben daar geen weet van. Maar dat is wel waar het begin is, tezamen met loggen etc.

Het behoort WEL tot de hobby om attacks te bespreken.

Bij de dingen die wel besproken mogen worden hoeft men niet naar files te verwijzen of volledige keys te plaatsen, er zijn genoeg andere methoden maar men mag ook wel een beetje creatief zijn.
Persoonlijk ben ik van mening dat hier teveel mensen te lui zijn uitgevallen en wel klagen of hun mening geven waaruit blijkt dat ze niet blij zijn met het nieuwe beleid, maar er niets aan doen om dan zelf iets interessants op te starten.
Verder zijn er ook mensen die denken dat niets meer mag terwijl best heel veel wel nog mag.
Maar files en keys plaatsen is geen noodzaak en zowieso komen files op de allerlaatste plaats bij de hobby, niet op de eerste plaats.
Hoe je files moet programmeren hoort in eerste instantie ook niet bij deze hobby thuis maar bij de electronicahobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan