Waarom?

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Moet iedereen hier elkaar altijd afzeiken? toen ik hier kwam (nog niet zo lang geleden) werd ik echt perfect geholpen, nu nog steeds door een aantal mensen maar zo is er toch niks meer aan misschien dat ik hier wel een paar mensen in het kruis trap maar dit is toch een forum en een forum is toch om je vragen te stellen en als iemand anders een vraag steld en jij weet het antwoord daarop dan post je dat in plaats van iemand helemaal de grond in te boren omdat iemand iets niet weet wat voor iemand anders gesneden koek is.
nou vraag ik waarom moet het dan zo?

Groeten

Rody

Trek het je niet aan Fladder,, als je iets wilt weten gewoon blijven vragen,, er zijn nog genoeg mensen hier die je nog wel willen helpen en dat ook zullen doen als ze dat kunnen.

Nou wat mijn hele verhaal al zegt waarom er vaak lullig gereageerd word op mensen die een vraag stellen of een soort tread zoals deze openen en er worden ook erg vaak persoonlijke tjah ruzies uitgevochten is toch helemaal niet nodig?
Oh jack dat weet ik gelukkig ook wel er zijn nog genoeg mensen die wel graag willen helpen ben ik ook wel blij om hoor en ik denk dat alle mensen ook wel zelf weten in welk hokje ze passen

Nou, ik kijk nu even vanuit een andere hoek.

Kort geleden is er een regel wijziging gekomen op het duckbord, Dit houd in dat er geen illigale zaken meer besproken mogen worden op dit forum.

Duck moet zichzelf en de users een beetje beschermen, tegen de boze mensen...hehehe, Toch zijn er nog steeds mensen die dit niet snappen of niet bevatten, er daar kun je best wel moe van worden, zie de verschillende sticky's.

Maar er zijn ook best nog wel andere manieren om achter de juiste informatie te komen, als bijvoorbeeld iemand een vraag steld, of iemand een balletje opgooit, stuur deze persoon dan een PM, gewoon op de button klikken en je kunt je vraag dan stellen.

Het enigste nadeel is, dat je niet weet wat er allemaal gezegt is, en de mensen soms kunnen denken dat je een oud wijf bent, nou ja het zij zo, het zijn nu eenmaal moeilijke tijden!.

Ook zou je voordat je hier wat gaat vragen, zelf eens de zoekmachine kunnen starten (www.google.com), ik weet bijna wel zeker dat je dan ook vindt wat je zoekt, je moet soms gewoon een beetje creatief zijn met zoeken en het niet al te snel opgeven.

En staat je antwoord in een vreemde taal, dan kun je altijd nog een online translator gebruiken (www.worldlingo.com), tis ff wennen, maar vaak snap je dan wel wat er bedoelt wordt.

Het voordeel van veel surfen is dat je na een half jaar meer weet dan het halve duckbord bij elkaar!!!!

Nou goed je best doen, en niet meer afhankelijk zijn van een ander.

Mocht het dan toch niet lukken, je weet waar mijn pm button zit!

GR Fred.

Mooi gezegd Fred.
En als je toch informatie wilt delen met anderen, er is nog altijd de chat, zelfs zodanig opgezet dat je rechtstreeks vanuit dit board kunt inloggen via een java chat applet.

We blijven dus toch wel bezig hoor. :)

klinkt leuk dat vele surfen ,maar er is nog niet overal onbeperkt surfen via kabel of adsl.hier gaat het nog met de bekende telefoontikken,en je kunt je geld maar een kkeer uitgeven.neemt niet weg dat ik best wel meer zou willen doen om ook een steentje bij te dragen voor iem die nieuw is,maar ik ben al blij als ik het zelf bij kan houden.

Nou dan is er speciaal voor jou de PM button...

Wel een beetje creatief blijven he!

GR Fred.

zoveel als ik kan twilight,want het sat-leven kan zo mooi zijn.sat-.groeten vanuit het hoge noorden

dat is zeker heel mooi verteld en zo gaat het nu even niet anders op dit board en dat is jammer maar het komt allemaal goed met een draaibaar systeem kom je ook al een heel eind of niet soms blijf creatief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat komt omdat mensen kriebelig worden omdat SECA II nog steeds niet gekraakt is, en dat reageert men op mekaar af.

Dat is precies waar ik het over heb. kijk dat iedereen, althans de mensen die niet alle kanalen open hebben nu naar zwart beeld zitten te kijken is nog geen reden om dat op jan en alleman af te reageren, het is natuurlijk nog steeds zo als je wilt kijken je officieel gewoon een abbo moet nemen, begrijp me niet verkeerd ik ben ook gewoon een doorsnee hollander en die houden nou eenmaal niet zo van betalen :) maarja het is niet anders op dit moment.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan