Nou, ik kijk nu even vanuit een andere hoek.
Kort geleden is er een regel wijziging gekomen op het duckbord, Dit houd in dat er geen illigale zaken meer besproken mogen worden op dit forum.
Duck moet zichzelf en de users een beetje beschermen, tegen de boze mensen...hehehe, Toch zijn er nog steeds mensen die dit niet snappen of niet bevatten, er daar kun je best wel moe van worden, zie de verschillende sticky's.
Maar er zijn ook best nog wel andere manieren om achter de juiste informatie te komen, als bijvoorbeeld iemand een vraag steld, of iemand een balletje opgooit, stuur deze persoon dan een PM, gewoon op de button klikken en je kunt je vraag dan stellen.
Het enigste nadeel is, dat je niet weet wat er allemaal gezegt is, en de mensen soms kunnen denken dat je een oud wijf bent, nou ja het zij zo, het zijn nu eenmaal moeilijke tijden!.
Ook zou je voordat je hier wat gaat vragen, zelf eens de zoekmachine kunnen starten (
www.google.com), ik weet bijna wel zeker dat je dan ook vindt wat je zoekt, je moet soms gewoon een beetje creatief zijn met zoeken en het niet al te snel opgeven.
En staat je antwoord in een vreemde taal, dan kun je altijd nog een online translator gebruiken (
www.worldlingo.com), tis ff wennen, maar vaak snap je dan wel wat er bedoelt wordt.
Het voordeel van veel surfen is dat je na een half jaar meer weet dan het halve duckbord bij elkaar!!!!
Nou goed je best doen, en niet meer afhankelijk zijn van een ander.
Mocht het dan toch niet lukken, je weet waar mijn pm button zit!
GR Fred.