Waarschuwing www.advangestel.nl onbetrouwbaar! Fake Adidas!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.292
Punten
113
Leeftijd
61
Beste gebruikers.

Er is een website genaamd advangestel.nl die Adidas producten goedkoop verkoop.
Waarschuwing! Koop hier NIETS!!!

Het betreft hier een onbetrouwbaar bedrijf. Heeft geen KvK nummer in Nederland.
De eigenaar is iemand met een vage naam en een vaag hotmail adres. Contactgegevens via de site zijn er niet.
Het domein is geregistreerd vanuit de Verenigde Arabische Emiraten. De website is in slecht Nederlands opgesteld.
Dit feit in combinatie met een vaag hotmail adres van de eigenaar terwijl de website wel een Nederlandse naam lijkt te hebben zou u al genoeg moeten zeggen.

U bent gewaarschuwd!

Hoezo probleem???
Er gaan verschillende mensen geld mee verdienen, en veel meer sukkels, die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, branden dan de billen, en raken wat centjes kwijt.... gr.George

het zijn niet alleen sukkels die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten

Ook websites met "normale" aanbiedingen kunnen de aspirant koper naaien.

Er zijn bv tig "?pple" websites die een prijssetting hebben die 10% lager ligt dan normaal , hebben een kamer van Koophandel nr (gejat van een andere site) op die site kun je je aankoop doen etc en er is notabene chatmogelijkheden met een chat dienst.
Wij zijn al jaren trouwe Marktplaats aanbieders en geven je een link etc.

Dit is zo betrouwbaar dat menigeen er in zal gaan tuinen.

en dat gaat zeker erger worden.

@Matrix; Inderdaad, je hebt gelijk.
Ik maakte er een grapje van, wat niet helemaal juist is, ook niet t.o.v. Black Tiger.
Want dit soort waarschuwingen zal zeker de schade kunnen beperken.
Het is jammer, dat mensen om de tuin geleid worden door oplichters.
Bij "Kassa" werd dit fenomeen enkele weken terug ter sprake gebracht, en daar bleek, dat op het moment, dat men waarschuwt voor ??n site, dezelfde persoon al een andere in de lucht heeft....
In principe kan het mij ook overkomen, want ik bestel ook veel via het internet.
Vr.gr.George

Het is in elk geval een goede zaak dat als je iets op internet wilt kopen, even rond te zoeken op Google naar ervaringen. Als je weet hoe het moet, controleer dan hoe lang de domeinnaam bestaat en over er ook goede contactmogelijkheden zijn.
Nederlandse websites zijn tegenwoordig eigenlijk verplicht om hun bedrijfsadres te vermelden, bijna niemand doet dat. Maar een fatsoenlijk email adres en telefoonnummer is wel van belang.

Er zijn ook wel goede bedrijfjes die nog gebruik maken van een hotmail adres en 06 telefoonnummer. Toch is dat niet nodig als je een domeinnaam hebt. Dan heb je namelijk ook email. En voor het kleine bedrag per jaar wat het kost, is het ook voor starters eenvoudig om een normaal telefoonnummer te nemen en een fatsoenlijke domeinnaam met email erbij.
Daarvoor worden door andere bedrijven de bedrijven met hotmail etc. en 06 nummers over het algemeen niet echt serieus genomen.

Oohhh: Daarom word ik nergens serieus genomen..: Ik heb ook een hotmail account....!
gr.George

Zo, daar kan ik de Pasen weer mee door.. !!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan