Waarschuwing

boets

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
326
Punten
83
Leeftijd
64
Beste vrienden,

Ik post dit vanwege iets dat me onlangs is overkomen, aangezien ik slachtoffer ben geworden van de nieuwste oplichtingstruc. Dit vond hier in Zundert plaats en het kan jou ook overkomen! Ik zal even uitleggen hoe het werkt:

Twee superaantrekkelijke vrouwen komen bij je auto staan als je klaar bent met winkelen. Eentje begint je voorruit te wassen, de andere komt via de andere kant en zegt "hoi" terwijl ze voorover buigt en je haar borsten bijna kan zien. Het is dus onmogelijk niet te kijken. Dan smeken ze je om ze mee te nemen naar de McDonalds. Je neemt ze natuurlijk mee, maar dan wel achterin.

Dan kleden ze zich uit en beginnen ze samen sex te hebben, waarna eentje naar voren klimt en je stevig begint te pijpen. En terwijl ik mijn neus in haar poes steek steelt de andere je portemonnee.

Ik ben afgelopen dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag beroofd. Ook maandag is het me weer overkomen., Wees dus gewaarschuwd!

Boets

En in je geldbuidel zat de laatste keren natuurlijk alleen maar z'on vierkante verpakking met iets rubbers erin die deze dames natuurlijk direct ten gelden hebben gemaakt :)

Hoe dikwijls heb ik jou nou al gezegd dat je op het tijdstip dat dit jou gebeurd is, weg moet blijven uit de "tippelzone' alhier???!!!

Eigen schuld dikke bult. :biggrin:

Shit waar is dat,, mijn portemonnee mogen ze stelen,, die is toch altijd leeg hahahahahaha

Mijn portemonnee mag ze ook stelen, deze is van uienleer, doe je hem open springen de tranen in je ogen :)

Aaangezien het feit Boets mij geholpen heeft met waar de "kalender" ( :mad: ) te vinden, wil ik jullie wel een beetje op weg helpen met het zoeken naar die "tippelzone" want Boets is door dit geval zo aangedaan dat hij zich voorlopig niet meer op straat durft te begeven...

En om dan nog maar niet te spreken over de vermeende aanval die Cplus laatst op zijn Dream heeft gedaan.

@Crazymotha jij bent al een keertje in Zundert geweest, en jou is uitgelegd waar die zone is, achter de ouwe bank ( weet je nog) daar staan die poolse dames en die gaan hun gang voor €5,- per uur, maar pas dus wel op voor de zakkenrolsters!!!

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij overvallen is in zijn eigen bos ( bosnimfen) maar normaal gesproken trekken die naar het warme zuiden in deze tijd van het jaar.

hmmmmmmmmmmmmm begin toch een hoop twijfels te krijgen lol..........

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan