wachtwoorden

H

HuGoBoSs

Hoi weet iemand mischien hoe je wachtwoorden enzo wist uit windows en je gebruikers namen als je op duck site log dan staat je gebruikers naam en wachtwoord ook opgeslagen in windows iemand mischien enig iedee hoe je dat weer kan cleanen

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groethjes HuGo

bestand verwijderen of cookies verwijderen wachtwoord woordt gewist
grtz roufa!

Andere cookies wissen. Zet je cookies maar eens uit. Dan zou je moeten aanloggen. Is dat niet zo? Dan wordt het wel heel interessant! Dan willen we het helemaal graag weten ;)

Jullie snappen mijn niet ik zal nog een voorbeeld geven kijk bijvoorbeeld bij het inloggen op msn daar staan ook paar emailadressen van vrienden enzo die even gebruikmaken van je pc dat moet tog te wissen zijn ik heb alles geprobeert maar wissen pfff lukt me niet ja alleen als ik mijn pc formateer maar dat gaat een beetje tever

De gegevens waar jij het over hebt staan op de server van msn.
Je kan dus wel contacten blokken maar verwijderen kan je zelf niet.
Het formatteren van je pc heeft daarom geen enkele zin want het staat daar gewoon weg niet op, is ook logisch want je kan ook op een andere pc op msn met jou netpaspoort dus jou inlognaam en wachtwoord chatten
En je zal zien dat daar dan ook al jou contacten staan.

Zo moet het dus en dit bedoel ik >>>>

- Klik op "Extra" in de menubalk van IE
- Kies de optie "Internet Opties"
- Ga naar het tabblad "Inhoud"
- Klik op de knop "Autoaanvullen"
- Klik op de knoppen "Wachtwoorden wissen" + "formulieren wissen"

Ik weet het net pas en wou het toch kwijt mischien dat andere mensen er ook iets aan hebben

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan