wat aan de hand met free x tv

H

hudson hawk

wat is het probleem bij free x tv ik heb beeld en dan weer zwart dat het kanaal gecodeert is ze zijn even een paar minuten gestopt om technische problemen op te lossen maar erna was het nog steeds zo beetje vreemd de laatste tijd als je overschakeld naar ander kanaal komt free x tv na 30 seconden ongeveer pas weer in beeld beetje vreemd

hudson hawk

hier hetzelfde probleem, dacht al dat het aan de receiver lag

o gelukkig dan dat ik niet de enigste ben maar wel rot he nou ja zal wel goed komen

Met de nieuwe Hyundai 1010 ci ook deze problemen.

Nog meer mensen last?
Dat alles begon deze week.
Maar wat is er aan de hand?
Hoe oplossen?

Ik begrijp jullie niet, bij mij geen enkelprobleem met Free X TV.

Hij is zwart en na een half uur ook nog, dus geen probleem.

bertje

Hallo Mokum1.

Ik denk dat jullie het hadden over gisteren of niet.

Nu is alles ok hier.

Greez sat4ever.

Inderdaad was het probleem er gisterenavond nog.
Vandaag nog niet gekeken.
Groet.

Ook bij mij is elke 30 sec, het beeld even zwart , gebruik de free x tv module en software 2.26.
Dit gebeurt bij zowel de Atlanta 5400 als de Humax 5400, dus zal niet aan de ontvangers liggen

Laut Informationen unserer Lieferanten und von FreeX-TV gibt es der Zeit Sendeprobleme wodurch es zu sporadischen Ausf?llen kommen kann.(Verschl?sselung)

Dies liegt also nicht an Ihrem Modul oder Ihrem Receiver, an dem Problem wird gearbeitet.

Mit freundlichem Gru?,

En waar hebbie dit gelezen Hanny,, staat niks op hun eigen site hierover.
En is niet sporadisch,, heb maar 30 seconden beeld dan zwart.

Waarschijnlijk hier Jack,

http://xxx.yyy

Zelfs in het nederlands:

Citaat
Beste heer,

Wij willen ons verontschuldigen voor de ontvangstproblemen die gisteren de kop opgestoken hebben. Onze technische ploeg is eraan aan het werk.

Maak u geen zorgen over uw aparatuur, dit is een probleem van onze kant.

Met vriendelijke groeten,

Free-X tv bv Blekerij 58b NL-6212XW Maastricht Nederland tel 0031 43 39 00 105 fax 0031 43 32 64 842
Einde citaat

Lapke
{editted by duckteam}

Waar haalt Free X TV eigenlijk de inkomsten uit, die cams? Er zijn nu zoveel klonen op de markt dat de boel dan wel snel weer opgedoekt wordt lijkt me.

Hallo
Ik dacht dat het probleem kwam door oververhitting bij het doorsturen van de films.Zou toch kunnen met al dat werk lichamelijke opvoeding
Groeten
jojeelja

de inkomsten komen iid van de cams en ontvangers
daar zal de opstart kosten wel van betaald worden
maar ook uit de reclame die tussen de films word uitgezonden
en dat is blijvend en zal zelfs meer en duurder worden
hoe bekender freeX hoe duurder de reclame lijkt mij

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan