wat doe ik fout met branden?????

B

bonki

hallo ik heb mijn pc vol staan met allemaal filmpjes die wilde ik nu gewoon ff branden met nero expres,maar nu komt het het ik had een cd gebrand en ik wou het ff kijken op mijn dvd speler en wat blijkt nu het beeld gaat langzamer dan het geluid.........?????
maar als ik de films op mijn pc afspeel met mediaplayer loopt het wel gelijk????? oja ik heb bij eigenschappen gekeken van het filmpie en het zijn afc bestanden.
heeft iemand een tip voor mij???

Speel de gebrande dvd eens af op een wat duurdere dvd speler, om te kijken of het probleem ook daar optreed.

De wat goedkopere type's dvd spelers hebben veel last van lipsync problemen.

Gr Fred.

De wat goedkopere type's dvd spelers hebben veel last van lipsync problemen.
Heb je daar ervaringen mee Fred? Of hoe weet je dat?
Ik heb namelijk net weer omgedraaide ervaringen, en dat is dat goedkopere dvd spelers veel meer en vaak ook nog beter afspelen dan de duurdere types.
Heb hier een svcd liggen en op dure Sony en Pioneer wil ie niet spelen, maar op een cheap RedStar draait ie als een trein. Idem bij een ander vaag onbekend wit merk van 58 euro.

Lipsync problemen heb ik zelf (maarja da's een persoonlijke ervaring) tot nu toe uitsluitend meegemaakt als bepaalde films geconverteerd waren en dat niet goed of niet goed genoeg gedaan was.

Wat hier omschreven wordt is voor mij persoonlijk de eerste keer dat ik dat zo hoor, ook wat jij zegt van dat lipsync.
Dus dat is wel interessante informatie.

hoi
@bt hier ook 4 duren spelers wat daar niet op gaat. lukt
wel op een d vision 60 euro van i*ts
leest dvd,s met fouten merk je niks van
gr dalton

Hier een Sony recorder, leest ook over de fouten heen, geen enkel probleem!!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan