wat doe ik fout ???

A

alf

hai all

ik heb ( had) een magic module , nu om geprogd naar eem mr met 1.1 erop heb beeld , maar als ik mij C+ card erin doe krijg ik geen beeld op de extra zenders van C+.
Mijn abbo bij C+ is het combi pakket.
Het omproggen ( terug ) naar magic lukt me niet, dit wilde ik doen omdat de penta die op de magic stond , 1.09 af en toe freezes had , toen omgeprogd naar mr 1.1,maar geen C+.
Wil er nu tetra 1.0 opzetten maar die wil die niet pakken .
Ik gebruik de cas interface plus , erase all , juiste xilinkfile (magic cas ) , maar eedn juist binfile van tetra kan ik niet vinden, die ik heb is van satnerds maar werkt niet.
Het lukt me niet om het met de magicprogger te doen , omdat ik alleen maar usb uitgangen heb,op mijn laptop en geen andere comp met ouderwetse compoorten.
Lukt het ook om de mbf files om te zetten naar binfiles ,zoja hoe.
( hetlukt me dusalleen maar om binfiles te proggen )

bvd alf

zet er MR 1.081 in
je hebt een paar nadelen (geen fullX en Don.t Panic meer) maar ook een paar voordelen t.o.v 1.10 NL Irdeto 1 bv

Hai Alf,

Wat raar dat je C+ kaart het niet doet, bij mijn MR cam met 1.10 erop loopt het als een speer. Heb je wel de goede 1.10 file ??? Ik heb begrepen dat er een paar in omloop zijn die het niet helemaal goed doen.

Het zou in principe moeten werken, mr 1.10 werkt met c+ kaarten en tita. Ik moet zeggen dat het de eerste versie van mr is waar ik lekker mee kan werken. Ik heb penta 1.20 intern en mr 1.10 op de cam.

Ik heb emu op de extreme
In de interne cam heb ik een tita met s*c*2 files voor sk* en D*
In de mr 1.10 (voor ticket) met een orginele kaart voor de extra zenders.

Loopt zonder problemen.

Ik heb wel een mr 1.10 file voor je kijk maar eens op

http://home.planet.nl/~ordel078/Matrix.htm

Succes

hai all

ik heb er nu de mr 1081 erop geprogd werkt ook goed , maar niet met mijn C+ card .
of ik hem nu in mijn extreme , hyundai 1000 ir , of tp 4000 doe noppes.
is met iedere versie mr die ik erop zet geen beeld op de + kanalen van C+.
dit is alemaal gebeurd na het omproggen van magic naar mr.
weet iemand hoe dat kan(mr cas en mr 1081 komen van huts )

bvd alf

Prog maar eens terug naar MR 1.07X, daar werkt hij wel weer in!

dr diq , als ik de mr 107x opzet krijg ik ook geen beeld op de + kanalen van C+.
Alsik de smart ? card er dan in doe ontvang ik de publieke ook niet meer.

wat kan dat nu toch zijn , bij iedereen werkt het , waarom niet bij mij , welke mr ik er ook opzet.

ik zou wel wat fout doen , maar weet niet wat , het programmeren gaat goed.

kan er wat kapot zijn in de (voormalige ) magic module

bvd alf

misschien moet je de irdeto 2 provider van C+ uit de MR halen. Schijnbaar overruled die je C+ kaart.

thanx Matrix.

U oplossing gaat niet lukken in de mr 107x staat maar 1 irdeto provider.
Anders moet ik de andere mr er maar weer opzetten.
weet niet of het zin heeft, want als ik op de andere mr de C+ irdeto 2 weghaal blijft irdeto 1 nog over , en die staat ook op de mr 107x en heb ik geen beeld met c+ card ( combi abbo ).

bedankt voor het meedenken hoop dat er toch nog ergens een oplossing schuilt ( met betrekking tot mijn huidige mr )

bvd alf

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan