Ach met mij is het goed, maar heb vanwege de vrouw een beetje dom gedaan.
Ik wilde een nieuwe kast voor mijn pc, want ik was het spuugzat dat het ding altijd open stond, dus wilde een nieuwe coooole kast....
Dus ik op het gemak kijken en het moest waarschijnlijk al een midi-tower worden want big-towers waren te duur. Vervelend want ik ben Big-Tower gewend, hou ik gewoon van.
Nu had de vrouw wat geld met kienen gewonnen en wilde in Duitsland boodschappen doen, dat moest natuurlijk weer gelijk de dag erna en toen dacht ik van "ach ik zit dan toch in Duitsland, neem ik gelijk een kast mee", in plaats van geduldig te zijn en eerst verder te kijken.
Ik dus een kast gekocht, met voeding erbij 100 euro, zitten 2 fans in maar je kunt er met gemak nog 4 bij bouwen, daar is ook ruimte voor gelaten.
De pc is nu koel genoeg zo te zien, met de kast dicht.
De doos stond nog onuitgepakt in de kamer toen de buurman binnen kwam. Deze gelijk van "oh leuk joh, nieuwe kast... is dat zoiets als Frank heeft?". En dat is dus zijn zoon.
En toen viel me in van ssssshiiiiiiiiitttttt.... die had een mooie kast een bigtower, dus ik gelijk van "nee die van Frankz was toch duur of niet?". Buurman "nee, die was niet zo gek duur".
Om een lang verhaal kort te maken heb ik betreffende maar even gebeld, die liet me er aan denken die kast via internet gekocht te hebben. Dat was een pracht van een grote big-tower, die hij als fileserver was gaan gebruiken. Maar ik kan me die kast nog herinneren, zaten standaard 4 ventilatoren in.
Nog mooier was dan bij die ventilatoren filters zaten, er kon dus nooit stof je kast in komen en die filters kun je in de was gooien.
DAT HEEFT MIJN KAST DUS NIET!!!
Prijs van zijn kast: 100 euro excl. voeding en big-tower.
Prijs van mijn kast: 66 euro excl. voedig en midi-tower.
Toen was mijn goede zin dus toch wel voorbij en heb ik weer tegen mezelf gegromd dat ik er toch nog langer over had moeten nadenken en nog langer/verder rondkijken/vragen.
Een goede les voor volgende keer. Ben toch wel blij nu, heb een erg mooie kast. Maar toch zit het me nog niet helemaal lekker dat ik voor hetzelfde geld een betere big-tower had kunnen hebben.
Dus hoe gaat het met me? Nja... gaat wel.. kon beter. Ben nu moe, heb net de hele kraam omgebouwd mijn nieuwe kast in.