Wat een dooie boel hier...

T

twilight

sjonge sjonge, waar zijn de echte die hards allemaal gebleven???

GR Fred.

Die zijn er nog wel Fred geen probleem Alive and kicking

Ben er nog steeds Fred maar sinds de db is het wel stiller geworden hier maar is wel gezellig stil....

een die hard ben ik nooit geweest, maar loop al wel een poosje mee:biggrin:
Ik sluit mij bij Pikkie aan.....

de tijd van experimenteren en uitwisselen met elkaar is helaas voorbij ,ik denk dankzij het sharen ,misschien dat de nieuwe franse kaart welke niet te sharen is <wat men zegt>de techneuten weer aan de gang zet om de kaartjes weer te ontleden kortom misschien beleven we weer de oude tijden ,kunnen we ook weer eens een satdag organiseren zoals in oosterhout en elst gr jaap

heb zelf niet veel te melden maar kijk regelmatig op dit forum.

Sateliet is niet meer wat het geweest is denk ik?

Maar er zijn er nog genoeg hoor.

Er zijn er nog genoeg, maar er is niet zo gek veel nieuws op satgebied.:)

ben nog steeds van de partij maar er is sinds cs weinig nieuws te melden
gr frans

JULLIE ZIJN ALLEMAAL LUI GEWORDEN geloof me nog effe en cs is ook voorbij en dan zit je met de handen in het haar van hoe zat dat nou ook alweer.......

Ik ben er gewoon eerlijk in, lui ben ik niet geworden maar de techniek is mij gewoon te ingewikkeld geworden.
Als CS stopt dan gaan we gewoon weer met de Xbox spelen ofzo.:biggrin:

Ik weet niet of ik bij deze catagorie hoort vandaar.

Maar als ik mijn mening mag geven, denk ik dat het niet echt dood is. Men kijkt hier sommige posten wat. Iedere dag staat er wel wat nieuws. Goed soms staat er helemaal niets over sateliet-gebied, maar meer kletspraat. Met andere woorden (of zoals BT het al zei) misschien is er niet zoveel nieuws.

Ik weet dat er in het verleden wat mensen zijn geweest die toen het voortouw hebben genomen om Duck nieuw leven in te blazen, ik ben daar persoonlijk blij om. Het forum is niet meer gesloten er zijn diversen sectie's. Kijk ik naar andere forums dan zie ik ook nix nieuws onder de zon.

Maar misschien dat er nu mensen zijn die ideeën hebben??? Ik zou zeggen gooi het in de groep.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan