Wat en hoe ?????

J

jay

Hallo er is weer een niewe

Ik wil graag een kaart die in mijn topfield zit wat aan passingen aan doen maar ik heb echt geen idee.

Wel ben ik zover dat ik morgen een usb infinty phoenix ga kopen om te kunne n lezen en schijven.

Maar dan, ik heb geen idee wat voor een kaart ik dan moet kopen.

En wat voor progamma(,s)

Zou iemand mij uit de soep willen helpen

Alsvast bedankt.:draai:

Hoi jay, welkom op het Satellite FUN Board !

Doe maar niet.

Ten eerste heb je aan de programmer op dit moment niet erg veel.

Ten tweede worden de CDS kaarten momenteel vervangen voor seca 3 kaarten.

En er is nog heel erg weinig over die kaarten bekend.

Bovendien heb je de regels (klik!) niet goed geïnterpreteerd, toen je die las tijdens inschrijven.

Dit soort vragen stel je niet ter discussie op ons board.

Je kunt ze hooguit vragen in de bedelstaf, waarna ze niet via het board beantwoord mogen worden.

O Oke ik heb het nog eens goed gelezen bedankt.:biggrin:

Maar aan die lezer/schijfer heb ik niks omdat alle kaarten vervangen worden maar op dit moment kan ik dan toch wel die cds kaart er mee lezen.:confused2:

De originele kaarten heb je niets aan met een lezer/schrijver zijn die niet uit te lezen.

Je had een jaar of 4-5 geleden moeten zijn je vraagt nu naar dingen wat al lang niet meer mogelijk is.

Je kunt alleen kijken met een originele smartkaart van CanalDigitaal.

De seca2 kaarten zijn wel deels uit te lezen met een speciaal programma.

Met een andere heel speciale programmer (bepaalde unlooper) zijn de seca2 kaarten ook wel te beschrijven, doch zoals gezegd, dat is illegaal en wordt volgens de regels dus ook niet gesupport.

Het verhaal is met de nieuwe Seca3 kaarten weer over dus zo gauw kaartruil klaar is, is het sowieso einde oefening en daarmee dus ook zonder van je geld om nog een dure programmer te gaan aanschaffen.

A.u.b. ook niet per pm om nadere info vragen, want ik weet het zelf ook niet.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan